Σχέδιο τουριστικής προβολής της Λέσβου στο εξωτερικό

03-10-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σχέδιο τουριστικής προβολής της Λέσβου στις διεθνείς αγορές κατάρτισε η ομάδα εργασίας, στην οποία μετέχουν εκπρόσωποι της Περιφέρειας Β.Αιγαίου και των τοπικών φορέων. Για τη διαμόρφωση του σχεδίου προηγήθηκαν συναντήσεις του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου κ. Νικόλαου Κατρακάζου, με τον Αναπληρωτή Γ. Γραμματέα του Υπουργείου Τουρισμού κ. Γεράσιμο Ζαχαράτο, την Πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Ελισάβετ Χατζηνικολάου και τους τοπικούς φορείς της Λέσβου, στις οποίες εξατάστηκαν δράσεις τουριστικής προβολής του νησιού με σκοπό την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του προσφυγικού ζητήματος.

Το σχέδιο, που εισηγείται η ομάδα εργασίας, προβλέπει τα ακόλουθα:

1. Συμμετοχή της Λέσβου στη διεθνή έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο (2-5 Νοεμβρίου 2015), με δωρεάν παραχώρηση από τον ΕΟΤ stand αποκλειστικά για το νησί, δίπλα στο stand της ΠΒΑ η οποία θα παρευρεθεί στην διοργάνωση ως συνεκθέτης του ΕΟΤ.

2. Διοργάνωση, στο πλαίσιο της WTM, παράλληλων προωθητικών δράσεων παρουσίασης της Λέσβου στον χώρο εκδηλώσεων του ΕΟΤ κατόπιν προσκλήσεως σε όλους τους βρετανούς tour operators και δημοσιογράφους. Η προωθητική δράση θα περιλαμβάνει:

- προβολή οπτικοακουστικού υλικού (προβολή video)

- σύντομες παρουσιάσεις του προορισμού από βρετανούς ομιλητές όπως:

 α. την εταιρεία Green Traveller, δεδομένου ότι τον Σεπτέμβριο 3μελές συνεργείο της επισκέφθηκε το νησί για τη δημιουργία ηλεκτρονικού τουριστικού οδηγού και ολιγόλεπτου video, στο πλαίσιο fam trip που οργανώθηκε σε συνεργασία της Δ/νσης Τουρισμού της ΠΒΑ με το Γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας & Ιρλανδίας και 

 β. άλλους προσκεκλημένους επαγγελματίες από τη Μ. Βρετανία που δραστηριοποιούνται στο νησί όπως π.χ. ο tour operator Thomas Cook.

-παρουσίαση της γαστρονομίας της Λέσβου με γευσιγνωσία τοπικών προϊόντων.

3. Διερεύνηση της δυνατότητας συνολικής ή μερικής χρηματοδότησης της συμμετοχής πολυμελούς επιχειρηματικής αποστολής από τη Λέσβο στην έκθεση WTM για την πραγματοποίηση επιχειρηματικών επαφών (B2B).

4. Ειδική και συστηματική διαδικτυακή προβολή της Λέσβου, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ΕΟΤ και στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες στις οποίες δραστηριοποιείται, με την ανάρτηση αφιερωμάτων, advertorials, newsletters κ.α. Η προβολή θα πρέπει να έχει αφετηρία την έννοια της φιλοξενίας και της ασφάλειας του προορισμού, όπως επίσης και την έννοια του εθελοντισμού (συγκέντρωση και προώθηση δημοσιευμάτων και οπτικοακουστικού υλικού που προβάλλει την αλληλεγγύη των κατοίκων του νησιού απέναντι στους πρόσφυγες, αλλά και την αλληλεγγύη κατοίκων άλλων χωρών που επισκέπτονται τη Λέσβο για να συνδράμουν, προβολή δράσεων που αναλαμβάνονται από τοπικούς φορείς για τη στήριξη των προσφύγων και την ενδυνάμωση του εθελοντισμού). Ειδικότερα, στο πλαίσιο της έκθεσης WΤΜ, θα πρέπει να αναληφθεί διαφημιστική καμπάνια για τον προορισμό και δημιουργία δύο προωθητικών video (1 για διαδικτυακή και 1 για τηλεοπτική χρήση). Η καμπάνια αυτή θα ήταν χρήσιμο να λάβει χώρα:

-εντός της έκθεσης, 

-σε ηλεκτρονικά και ραδιοτηλεοπτικά μέσα, όσο και

-σε χώρους εκτός της έκθεσης (π.χ. διαφημίσεις σε σταθμούς λεωφορείων, metro κλπ.).

5. Μετάβαση φωτογράφου στο νησί, προκειμένου να συγκεντρώσει φωτογραφικό υλικό που θα χρησιμοποιηθεί από τον ΕΟΤ για τις δράσεις προβολής της Λέσβου και την ανάδειξη της θετικής εικόνας της κοινωνίας της Λέσβου.

6. Τη δωρεάν διάθεση stand για τη ΠΒΑ με διακριτό χώρο για τη Λέσβο στις εκθέσεις Vakantiebeurs της Ουτρέχτης (13-17 Ιανουαρίου 2016) και ΙΤΒ του Βερολίνου (9-13 Μαρτίου 2016) και τη διοργάνωση παράλληλων εκδηλώσεων προώθησης του προορισμού ανάλογες με εκείνες της WTM.

7. Την εντατικοποίηση της διοργάνωσης fam/press trips που θα απευθύνονται σε διαμορφωτές γνώμης και επαγγελματίες του τουρισμού (tour operators). Τα συγκεκριμένα fam/press trips μπορεί να αποτελούν συνέχεια των συναντήσεων και επαφών που θα πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των τουριστικών εκθέσεων εξωτερικού.

8. Κάλυψη (συνολική ή μερική) της ενοικίασης περιπτέρου για τη Λέσβο στην έκθεση GRECKA PANORAMA, που διοργανώνει η εταιρεία North Events στην Πολωνία 11-13 Δεκεμβρίου, με δεδομένο ότι είναι μία από τις ανερχόμενες αγορές και για το νησί.

9. Συνδρομή στην προβολή των διεθνών Ιστιοπλοϊκών Αγώνων Aegean Regatta που το έτος 2016 θα επισκεφθούν τη Λέσβο (Μόλυβο & Μυτιλήνη), τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο. Στο πλαίσιο της συνδρομής του ΕΟΤ στην προώθηση του συγκεκριμένου γεγονότος προτείνεται πέρα από την προβολή του στις διαδικτυακές πλατφόρμες του ΕΟΤ, η παραγωγή promo video στο οποίο θα προβάλλεται ο προορισμός.

10. Στήριξη της υποψηφιότητας της Λέσβου να αναδειχθεί σε πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2021. 

11. Παρέμβαση του ΕΟΤ στην Aegean για παρουσία διαφημιστικής καμπάνιας της Λέσβου στις πτήσεις της.

Στην Ομάδα Εργασίας μετέχουν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ν.Κατρακάζος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λέσβου-Λήμνου Ε.Μυρσινιάς, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού Α.Αστυράκης, ο Πρόεδρος της Ε.Ξ.Λέσβου Π.Αντωνίου και ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Λέσβου Π.Χατζηκυριάκος.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»