FedHATTA: Δυναμική παρουσία των Ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στη διεθνή έκθεση του Ντουμπάι ΑΤΜ 2025

30-04-25 | FEDHATTA

Σημαντικές συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού από τη Μέση Ανατολή πραγματοποιούν τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία με όχημα τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA) και του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) στην 32η διεθνή έκθεση τουρισμού του Ντουμπάι, Arabian Travel Market (ΑΤΜ), που πραγματοποιείται από τις 28 Απριλίου έως την 1η  Μαΐου του 2025 στο Dubai World Trade Centre.

Η FedHATTA καθώς και τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία-μέλη των Συνδέσμων τουριστικών γραφείων της Ομοσπονδίας συμμετέχουν στη σημαντικότερη τουριστική έκθεση της Μ. Ανατολής -δημιουργεί επαγγελματικές συμφωνίες ύψους 2,5 δισ. δολαρίων- μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ, πραγματοποιώντας B2B συναντήσεις για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα αλλά και προς όφελος του εξερχόμενου τουρισμού στη Μ. Ανατολή.

Το ταξιδιωτικό ρεύμα από τον Αραβικό κόσμο προς την Ελλάδα παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για τον Ελληνικό τουρισμό και εξελίσσεται ανοδικά, προσελκύοντας επισκέπτες που πραγματοποιούν υψηλές δαπάνες. Οι ταξιδιώτες αυτοί, επιδεικνύουν έντονο ενδιαφέρον για αποδράσεις στις Κυκλάδες και την Αθήνα, ενώ, για τη συγκεκριμένη αγορά, η Κέρκυρα, η Χαλκιδική και η Θεσσαλονίκη αποτελούν ανερχόμενους προορισμούς που ταιριάζουν στο προφίλ αυτών των ταξιδιωτών, καθώς ανταποκρίνονται στον τρόπο ζωής, τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και τον τρόπο διασκέδασης που επιλέγουν.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Για μία ακόμη φορά συμμετέχουμε σε μια παγκόσμιου επιπέδου έκθεση με μεγάλο ενδιαφέρον για τον εισερχόμενο αλλά και εξερχόμενο τουρισμό της χώρας μας. Η Αραβική αγορά, εισφέροντας στον Ελληνικό τουρισμό μια κατηγορία πελατών με ποιοτικά χαρακτηριστικά, αποδεικνύει όλο και περισσότερο την υψηλή ελκυστικότητα των Ελληνικών προορισμών. Στόχος της Ομοσπονδίας είναι να εισάγει στην αγορά αυτή επιλογές προορισμών και να εντείνει τη ζήτηση για αυτούς μέσα από τη στοχευμένη προσέγγιση των επαγγελματιών του τουρισμού, αναπτύσσοντας περαιτέρω αυτό που έχει προοδευτικά κτιστεί τα τελευταία χρόνια».

Στο πλαίσιο αυτό, όπως υπογραμμίζει ο κ. Τσιλίδης, «η FedHATTA συνεχίζει να προωθεί στην Αραβική αγορά Ελληνικούς προορισμούς που είναι ήδη δημοφιλείς σε αυτήν, όμως στόχος είναι επίσης να ενισχυθεί το ταξιδιωτικό ενδιαφέρον των Αράβων για το Νότιο Αιγαίο και την Κρήτη».

διαβάστε ακόμα

A.Φιορεντίνος | Ελλάδα πιο φιλική στους τουρίστες με επενδύσεις 380 εκατ. ευρώ σε υποδομές
Προβολή της Πάρου, της Σύρου και της Κιμώλου στην Ολλανδία
Εκδήλωση | «Το μέλλον και το παρόν της κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο»
2ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελληνικού “Έλλη Αλεξίου” | Γέφυρα αλληλεγγύης με τη Σίκινο την 28η Οκτωβρίου
SEAJETS | Aπό το Μαντούδι στις Σποράδες και τον Βόλο και τον Οκτώβριο
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Ευρώπης είχαν το καλοκαίρι αύξηση κρατήσεων και πρόσθετων εσόδων
WTTC: Έλλειψη 43 εκατ. εργαζομένων στον Τουρισμό έως το 2035
Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
British Airways | 850.000 θέσεις προς Ελλάδα το 2025, ενισχύοντας τη χειμερινή περίοδο
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι