Η Περιφέρεια Θεσσαλίας υποδέχεται το ECTAA Semi-Annual του Νοεμβρίου

04-11-22 | FEDHATTA

Τον συντονισμό των κινήσεων για την διπλή διοργάνωση του Νοεμβρίου συζήτησαν στην πρόσφατη συνάντησή τους, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός, ο Αντιπεριφερειάρχης Γ. Μπουτίνας, ο Πρόεδρος της FedHATTA Λύσανδρος Τσιλίδης και ο Μάριος Καμμένος, Ταμίας του Δ.Σ. της ECTAA και Αντιπρόεδρος του ΗΑΤΤΑ. (φωτό).
 
Συγκεκριμένα, στις 23-25 Νοεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη το Semi-Annual συνέδριο της ECTAA, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του προγράμματος ECTAA Preferred Destination στο οποίο ο ΕΟΤ προβάλλει την χώρα μας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες-μέλη της ECTAA.
 
Με το πέρας της συνάντησης των  μελών της ECTAA στην Θεσσαλονίκη, θα πραγματοποιηθεί επίσκεψη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, στις 25-27 Νοεμβρίου, από αριθμό εξειδικευμένων μελών της, τα οποία θα παρακολουθήσουν παρουσίαση του προορισμού από την Περιφέρεια, και θα γνωρίσουν τα Μετέωρα, τον Βόλο και το Πήλιο.
Σημαντική θα είναι η πρώτη πιλοτική αναφορά στην νέα διεθνή τάση Digital Nomads, καθώς θα διερευνηθούν οι προδιαγραφές για την πραγματοποίηση αυτού του προγράμματος στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.
 
Η διοργάνωση του Semi-Annual της ECTAA στην χώρα μας υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα του προγράμματος Preferred Destination, το οποίο προωθεί την εικόνα, τα προγράμματα και τις υποδομές της χώρας μας σε περισσότερα από 70.000 τουριστικά γραφεία της Ευρώπης.  

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων