FedHATTA: Προβλήματα από την εφαρμογή των Πρωτοκόλλων άφιξης

30-06-20 | FEDHATTA

Από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν τα Πρωτόκολλα άφιξης που θα ισχύσουν από την 1η Ιουλίου 2020 για την είσοδο των ξένων επισκεπτών στη χώρα μας, έχουμε λάβει έναν καταιγισμό παραπόνων και ανησυχιών, τόσο από την ευρωπαϊκή και άλλη ξένη τουριστική αγορά όσο και από την εγχώρια, τονίζεται σε ανακοίνωση της FedHATTA.

Όπως αναφέρει:

Μας κοινοποιήθηκαν προβλήματα τεχνικής φύσεως που αντιμετωπίζουν υποψήφιοι ταξιδιώτες που προσπαθούν να συμπληρώσουν την Passenger Locator Form (PLF) στην ιστοσελίδα https://travel.gov.gr/#/. Συγκεκριμένα, το ερωτηματολόγιο -με τη σημερινή μορφή του- δεν είναι εύκολο να συμπληρωθεί:

Μεταξύ άλλων, δεν δέχεται ειδικά σύμβολα, η ερώτηση «Προσωρινή Διεύθυνση» οδηγεί σε σφάλμα και η ερώτηση για τα γκρουπ δεν είναι σαφής.

Όταν ο ενδιαφερόμενος μπει στην πρώτη μάσκα, αφού έχει επιλέξει “Aircraft”, προσθέσει το όνομα της αεροπορικής εταιρείας και στη συνέχεια μεταβεί στο πεδίο “Flight Number” με Shift+Tab και όχι με το ποντίκι του υπολογιστή, η απάντηση δεν αναγνωρίζεται και το σύστημα προχωρά στην επόμενη εικόνα. Αν, όμως, ξαναμπεί από την αρχή και προχωρήσει κάνοντας κλικ με το ποντίκι του Η/Υ σε κάθε επιλογή, τότε όλα λειτουργούν ομαλά και οι εικόνες προχωρούν όπως πρέπει.

Σε κάποιο σημείο υπάρχει η επιλογή «Βόρειο Αιγαίο» και «Νότιο Αιγαίο». Αυτή δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει, διότι ο κάθε ξένος επισκέπτης δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει πού ανήκει διοικητικά το νησί που θα επισκεφθεί. Θα πρέπει να υπάρξει διαφορετική κατηγοριοποίηση, αν θεωρείται απολύτως απαραίτητη.

Η δημιουργία του QR Code δεν λειτουργεί όπως πρέπει ακόμη. Υποψήφιος ταξιδιώτης που έστειλε το συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο, έλαβε ειδοποίηση παραλαβής με σύνδεσμο για το διαφημιστικό βίντεο της Ελλάδας, αλλά όχι ακόμη τον QR Code.

 Άλλοι, σχετικοί με το θέμα, προβληματισμοί έχουν ως εξής:

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα και τις διαμαρτυρίες που έχουμε λάβει για το νέο σύστημα μέχρι τώρα. Είμαστε βέβαιοι ότι θα εξακολουθήσουν να έρχονται.

Θεωρούμε ότι, αφού δεν είναι πλήρως λειτουργική ακόμη, η συγκεκριμένη διαδικασία θα πρέπει να ακυρωθεί εντελώς για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, μέχρι να τελειοποιηθεί, έτσι ώστε να αποφευχθούν προβλήματα, διαμαρτυρίες και εκνευρισμός από την πλευρά των επισκεπτών μας, των οποίων τις διακοπές ασφαλώς δεν θέλουμε να καταστρέψουμε με ό,τι αυτό θα συνεπάγεται για τον τουρισμό μας στη συνέχεια.

 Ασφαλώς και πρέπει να υπάρχει έλεγχος των εισερχομένων στη χώρα μας, όμως αυτός πρέπει να γίνεται με ένα φιλικό και ελάχιστα παρεμβατικό σύστημα, το οποίο θα γίνεται ελάχιστα αντιληπτό και δεν θα βάζει σε κίνδυνο την αξιοπιστία της Ελλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού, αλλά αντίθετα θα αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις.

Μεγάλη σημασία πρέπει επίσης να δοθεί στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (οι οποίες δεν έχουν χρονικό περιθώριο 48 ωρών για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου), έτσι ώστε να μη χαθούν επισκέπτες από κακή διαχείριση της συγκεκριμένης περίπτωσης, διότι η χώρα μας αυτό το καλοκαίρι στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής ελπίζει ιδιαίτερα, για να αντιστρέψει κάπως τη δύσκολη κατάσταση.

Είναι απόλυτη ανάγκη να επανεξεταστεί το όλο σύστημα που θα θέσουν σε λειτουργία τα Πρωτόκολλα άφιξης, έτσι ώστε να μην υπονομευτεί χωρίς λόγο όλη η τεράστια προσπάθεια που έχει γίνει μέχρι σήμερα από όλες τις πλευρές για μία γρήγορη και επιτυχημένη επανεκκίνηση του τουρισμού μας.

Επιπλέον, εξακολουθούμε να μην καταλαβαίνουμε γιατί, ενώ όλη η Ευρώπη -που έχει πλήρη επίγνωση των κινδύνων από τον Covid-19- επιτρέπει την κυκλοφορία των ειδικών τουριστικών λεωφορείων και των mini van των τουριστικών γραφείων με το 100% της πληρότητάς τους σε επιβάτες, στη χώρα μας πρέπει να περιμένουμε ακόμη μέχρι τις 16 Ιουλίου για να δούμε αν θα υπάρξει αλλαγή στο μέτρο του 65%.

Η συγκεκριμένη εμμονή είναι καταστροφική για τον τουρισμό μας, όπου κάθε μέρα και κάθε επισκέπτης μετράνε στην πρωτοφανή αυτή συγκυρία.

Με όμοιο τρόπο είναι καταστροφικές και οι κατευθυντήριες οδηγίες επανέναρξης λειτουργίας των Μουσείων και των Αρχαιολογικών Χώρων, σύμφωνα με τις οποίες γκρουπ των 30-35 ατόμων θα πρέπει να χωρίζονται σε ομάδες των 8 ή των 15 ατόμων για να ξεναγηθούν σε μουσεία ή σε αρχαιολογικούς χώρους, δηλαδή σε χώρους μεγάλους ή/και υπαίθριους, που δεν δικαιολογούν αντικειμενικά τόσο υπερβολικές προφυλάξεις, ενώ η όλη διαδικασία ανεβάζει υπερβολικά τα κόστη και καθιστά απαγορευτικούς τους χρόνους αναμονής για τους επισκέπτες.

 

Η Κύπρος, έγκαιρα και συντονισμένα, ανακοίνωσε προς όλους τους ενδιαφερόμενους το πλήρες πρόγραμμά της για την υποδοχή των επισκεπτών της, με αποτέλεσμα να μην αντιμετωπίζει κανένα σχετικό ζήτημα αυτή τη στιγμή. Δεν είναι αποδεκτό η χώρα μας να θέτει τον εαυτό της σε δυσμενέστερη θέση, με μη φιλικά και δυσεφάρμοστα Πρωτόκολλα και με επιμονή σε περιορισμούς στις μεταφορές που δεν διατηρούν οι άλλες χώρες.

Ο χρόνος είναι πολύτιμος, αυτή τη χρονιά περισσότερο από οποιοδήποτε άλλη. Ας μην τον σπαταλήσουμε άλλο!!

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά