Η FedHATTA ενημέρωσε τα τουριστικά γραφεία ότι ετοίμασε υποδείγματα της έγγραφης ενημέρωσης του πελάτη για το voucher (στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα) και του ίδιου του voucher (στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα) που θα λάβει ο πελάτης. Υπενθυμίζεται ότι τα voucher παρέχονται στους πελάτες -αντί άμεσης επιστροφής χρημάτων- για οργανωμένα ταξίδια και εκδρομές που ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας του Covid-19.
Υποδείγματα της έγγραφης ενημέρωσης του πελάτη για το voucher θα βρείτε στην ελληνική γλώσσα εδώ και στην αγλική εδώ.
Υποδείγματα για το voucher, που θα λάβει ο πελάτης, θα βρείτε στην ελληνική γλώσσα εδώ και στην αγγλική εδώ.
Πρόκειται απλώς για υποδείγματα, στα οποία ενσωματώσαμε ό,τι προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις σας να είναι σύννομες κατά τη συγκεκριμένη διαδικασία, τονίζει η FedHATTA, προσθέτοντας:
Κάθε τουριστικό γραφείο που επιθυμεί, για οποιονδήποτε λόγο (επαγγελματικής πολιτικής ή άλλον), να προσθέσει, να αφαιρέσει ή να τροποποιήσει κάτι στα συγκεκριμένα κείμενα, μπορεί ασφαλώς να το κάνει, αναλαμβάνοντας αυτομάτως ακέραιη την -νομική ή άλλη- ευθύνη γι’ αυτό.
Υπενθυμίζουμε ότι η έγγραφη ενημέρωση του πελάτη για την παροχή του voucher πρέπει να γίνεται εντός τριάντα (30) ημερών από την καταγγελία της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού ή, εάν η σύμβαση έχει καταγγελθεί πριν από τις 13.04.2020, ημερομηνία έναρξης ισχύος της σχετικής Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, εντός τριάντα (30) ημερών από αυτή την ημερομηνία.
Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, το τουριστικό γραφείο υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη το οφειλόμενο χρηματικό ποσό.