FedHATTA: Διερεύνηση στρατηγικής προβολής της Ελλάδας στα μέσα ενημέρωσης της Κίνας

08-11-19 | FEDHATTA

Συνάντηση με σκοπό τη διερεύνηση καναλιών προβολής των τουριστικών προγραμμάτων και προορισμών της Ελλάδας, της Κίνας και των χωρών-μελών της EMTTAS (Ελλάδα-Κύπρος-Ισραήλ-Αίγυπτος), στα μέσα ενημέρωσης της Κίνας, όπως στο People’s Daily, πραγματοποίησε τη Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης με τον δημοσιογράφο Qu Xiangyu και τον γενικό γραμματέα της Ελληνο-Κινεζικής Ένωσης Liu Yan Yan, στα γραφεία της FedHATTA στην Αθήνα.

Τόσο η Ελληνική όσο και η Κινεζική πλευρά εστίασαν στον σχεδιασμό κοινής στρατηγικής προώθησης των τουριστικών στόχων, με δεδομένο το πολιτιστικό, ιστορικό, αρχαιολογικό ενδιαφέρον και των δύο λαών για την πραγματοποίηση ταξιδιών στην Ελλάδα και την Κίνα.

Η ευρεία αγορά στην οποία απευθύνεται η People’s Daily είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την ταυτόχρονη προώθηση των χωρών-μελών της EMTTAAS, στη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, την Κίνα.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού