Η Ελλάδα στο επίκεντρο εκατομμυρίων χρηστών του κινεζικού δικτύου WeChat Channels

04-11-21 | ΕΟΤ

Η Ελλάδα και η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας γιόρτασαν την Κινέζικη Εθνική Εορτή (1η Οκτωβρίου), με προωθητικές διαδικτυακές δράσεις, σε συνεργασία με το WeChat Channels, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας.

Οι εν λόγω δράσεις γνώρισαν  μεγάλη επιτυχία εν μέσω του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Κίνας 2021, καθώς προσέλκυσαν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο με αντάλλαγμα φιλοφρονητικά δώρα,  όπως ελληνικό ελαιόλαδο, κρασί, κουπόνια, σουβενίρ κ.α στους συμμετέχοντες με τις περισσότερες θεάσεις.

Πιο συγκεκριμένα:

Α) Διαγωνισμός Ελληνικής Εβδομάδας Live Streaming

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας σε συνεργασία με το Chat, διοργάνωσε διαγωνισμό live μεταδόσεων μέσα από το κανάλι Channels του WeChat, ο οποίος διήρκησε δυο εβδομάδες με καθημερινές μεταδόσεις από διάφορους προορισμούς και μνημεία ανά την Ελλάδα.

Δεκάδες Έλληνες και Κινέζοι bloggers που διαμένουν στην Ελλάδα δέχθηκαν το σχετικό κάλεσμα να πραγματοποιήσουν live μεταδόσεις από τους αγαπημένους τους ελληνικούς προορισμούς. Η δράση είχε τεράστια επιτυχία και απήχηση όπου οι συνολικά 39 live μεταδόσεις συγκέντρωσαν πάνω από 4,5 εκατομμύρια προβολές.

Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά όπως μεταξύ άλλων:

1.    Η κυρία Sun Youlian και ο κ. Τσιούδας, ζευγάρι που διαμένει στην Ελλάδα, πραγματοποίησαν συνολικά 21 μεταδόσεις από διάφορους προορισμούς, μεταξύ των οποίων, η Αθήνα, τα νησιά του Αργοσαρωνικού και το Ναύπλιο. Η μετάδοσή τους από τον εμπορικό δρόμο της Ερμού και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας συγκέντρωσε 252.990 viewers.

2.    Οι δίδυμες αδελφές Μαριάννα και Σοφία Ερωτόκριτου, δημοφιλείς influencers και Πρέσβειρες του Ελληνικού Τουρισμού στην Κίνα, πραγματοποίησαν 8 live μεταδόσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Νάξο. Η μετάδοση από την πόλη της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε έπειτα από συνεργασία της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τις  αδερφές Ερωτοκρίτου να παρουσιάζουν  τη Θεσσαλονίκη μέσω μαραθώνιου live streaming με στιγμές της καθημερινότητας της πόλης, τον τρόπο ζωής των κατοίκων, τα αξιοθέατα αλλά και μοναδική κουζίνα της. Οι μεταδόσεις τους στη Θεσσαλονίκη συγκέντρωσαν πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές.

3.    Η ομάδα του διαδικτυακού ενημερωτικού ισοτόπου «Greece-China Times», πραγματοποίησε 6 live streaming από την Αθήνα, τη Σαντορίνη και την Αίγινα με συνολικά 67.675 προβολές.

Β) Καμπάνια «See Greece through WeChat Channel»

Στο πλαίσιο διαδικτυακής καμπάνια Σε συνεργασία με το WeChat, διοργανώθηκε κάλεσμα σε κινέζους χρήστες για ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό του γραφείου ΕΟΤ Κίνας, βίντεο από την επίσκεψη συμμετεχόντων σε διάφορους ελληνικούς προορισμούς.

Σκοπός της καμπάνιας ήταν η πρόκληση του κινέζικου κοινού να παραμείνει σε επαφή με δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.

Υποβλήθηκαν συνολικά 145 βίντεο, τα οποία συγκέντρωσαν πάνω από 350.000 προβολές και 1.700 σχόλια.

Δημοφιλέστερα αναδείχθηκαν το βίντεο από κινέζα blogger με την ονομασία «Homeland Greece» και θέμα «Road trip στην Πελοπόννησο» και βίντεο από blogger με την ονομασία «In the name of Greece» και θέμα το Έτος Πολιτισμού-Τουρισμού Ελλάδας και Κίνας με Έλληνες μαθητές να τραγουδούν κινέζικο τραγούδι κάτω από την Ακρόπολη.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»