EOT: Προβολή της Αστυπάλαιας και του ελληνικού Πάσχα στην Κίνα

06-05-21 | ΕΟΤ

Live streaming προβολή της Αστυπάλαιας και των τοπικών εορτασμών και εθίμων του ελληνικού Πάσχα διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας στο κινεζικό Wechat, το μεγαλύτερο και δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Ασίας με περισσότερους από 1,2 δις ενεργούς χρήστες.

Η δράση με τίτλο «Greek Easter in Astypalaia Island» πραγματοποιήθηκε την ημέρα του Πάσχα (2 Μαΐου) σε συνεργασία με τις Πρέσβειρες του Ελληνικού Τουρισμού στην Κίνα, Μαριάννα και Σοφία Ερωτοκρίτου, και διήρκεσε συνολικά 6,5 ώρες. Κατά τη διάρκεια της μετάδοσης, προβλήθηκαν δημοφιλή σημεία της Αστυπάλαιας, όπως το Κάστρο και η Χώρα, παρουσιάστηκαν τα έθιμα εορτασμού του Πάσχα με το ψήσιμο αρνιού, ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί και τοπικά προϊόντα, ενώ παράλληλα οι δύο παρουσιάστριες συνομίλησαν με εκπρόσωπο της δημοτικής αρχής και πολλούς κατοίκους.

Το live streaming παρακολούθησαν 107.000 χρήστες και παρέμεινε καθ’ όλη τη διάρκειά του στην κορυφή των προτεινόμενων μεταδόσεων από το Wechat σε όλη την Κίνα.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού