Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία ΕΟΤ με Destination Planners

02-02-21 | ΕΟΤ

Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Άννα Σουρμπάτη και κ. Θωμά Πολίτη, είχε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση για θέματα του κλάδου, καθώς και η διερεύνηση πεδίων συνεργασίας για την προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού, ως δραστηριότητας που προσδίδει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. 

Ειδικότερα, ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως  γαμήλιες τελετές. Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.  

Η συνεργασία  περιλαμβάνει: 

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεκτική και συντονισμένη προώθηση του κλάδου των διοργανωτών κοινωνικών και εταιρικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα, συμφωνήθηκε, τα δύο μέρη να προχωρήσουν στην υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας.

Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης επεσήμανε ότι: «Ο τουρισμός πολυτελείας αποτελεί στρατηγικό στόχο του ΕΟΤ για τα επόμενα χρόνια. Η Ελλάδα διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα αλλά και έμπειρους ανθρώπους, πολύ καλούς γνώστες του αντικειμένου, προκειμένου να πρωταγωνιστήσει ειδικά στον κλάδο των εκδηλώσεων προορισμού. Η συζήτησή μου με μέλη της GDPA, είχε πολύ ενδιαφέρον και θέσαμε τις βασικές αρχές της συνεργασίας μας από εδώ και πέρα, που πιστεύω ότι θα είναι παραγωγική». 

«Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους top 5 προορισμούς στο γαμήλιο τουρισμό μαζί με την Πορτογαλία, την Ιταλία την Γαλλία και την Τουρκία. Η ανάληψη οργανωμένων πρωτοβουλιών προώθησης από πλευράς ΕΟΤ, θα συμβάλλει περαιτέρω στην ισχυροποίηση της χώρας στον τομέα αυτό, συμβάλλοντας στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας», σημείωσαν τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης (GDPA), που περιλαμβάνει τις 20 μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.  

Υπολογίζεται ότι τα σωρευτικά έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών.Ειδικότερα, η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι  η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες. 

Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες