Social Media Awards 2020: Αργυρό βραβείο στον ΕΟΤ και την καμπάνια του στο Twitter

27-11-20 | ΕΟΤ

O EOT απέσπασε διάκριση στα βραβεία Social Media Awards 2020. Η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ στο Twitter, υλοποιήθηκε με την βοήθεια της Httpool Hellas και περιλαμβάνει επτά (7) ταξιδιωτικά βίντεο υπό τον τίτλο «Greece Αlways in Season» που προβλήθηκαν σε πέντε (5)ευρωπαϊκές χώρες. 

Τόσο τα ποιοτικά όσο και τα ποσοτικά αποτελέσματα της καινοτόμας διαφημιστικής εκστρατείας ήταν εξαιρετικά, καθώς καταγράφηκαν 56 εκατομμύρια εμφανίσεις, 31,5 εκατομμύρια θεάσεις των βίντεο, με πολύ υψηλά ποσοστά «engagement» των χρηστών και CPV: 0,0038.

Τα Social Media Awards, διοργανώνονται από την Boussias Communications και είναι ο μεγαλύτερος ετήσιος διαγωνισμός της Ελλάδας, που αναδεικνύει τις καλύτερες καμπάνιες στα social media.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι