ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο CNBC για το 2020

19-01-20 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο CNBC για την ενίσχυση κρατήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Το κόστος του προγράμματος θα ξεπεράσει τα 248.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 228 spots των 30” στο CNBC Europe στοχεύοντας στην προβολή της χώρας ως μοναδικού καλοκαιρινού προορισμού, εκ των οποίων τα 44 spots παρέχονται δωρεάν.

-Διαδικτυακή καμπάνια στη σελίδα του CNBC (cnbc.com), με banner ROS (800.000 impressions), βίντεο (200.000 impressions) και διαφήμιση σε κινητά (600.000 impressions), με άξονα την προβολή της χώρας ως προορισμό 365 ημερών και στοχεύοντας το κοινό της Ευρώπης.

Στόχος digital καμπάνιας: 1.600.000 impressions συνολικά.

Χρονικό διάστημα καμπάνιας μέχρι 3 μήνες (Ιανουάριος - Απρίλιος 2020).

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός