Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο DISCOVERY CHANNEL για την ενίσχυση κρατήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Το κόστος του προγράμματος θα ξεπεράσει τα 186.000 ευρώ με ΦΠΑ.
Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 1.223 spots των 30” συνολικά σε 25 χώρες/κανάλια μετάδοσης συγκεκριμένα στη Νορβηγία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ολλανδία, Φλαμανδία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Σλοβενία, Κροατία, Εσθονία, Νότια Αφρική, Τουρκία, Μ. Ανατολή και Ν.Α. Ευρώπη (SEE), με κατανομή 250 spots τον Ιανουάριο (10 ανά αγορά), 350 spots τον Φεβρουάριο (14 ανά αγορά), 373 spots τον Μάρτιο (14 spots σε Νορβηγία και Σουηδία και 15 στις υπόλοιπες αγορές) και 250 spots τον Απρίλιο (10 ανά αγορά). Τα 2/3 των spots που θα προβληθούν θα εκπέμπουν σε χρόνο prime time.
Επιπλέον δωρεάν όφελος:
- Προβολή 50 spots των 30” συνολικά, σε 12 χώρες, της Ν.Α. Ευρώπης (SEE feed) συγκεκριμένα στην Αλβανία, Λευκορωσία, Βοσνία, Κύπρος, Τσεχία, Ελλάδα, Λιθουανία, Σκόπια, Μάλτα, Μολδαβία, Μαυροβούνιο και Σλοβακία, με κατανομή 10 spots τον Ιανουάριο, 14 spots τον Φεβρουάριο, 15 spots τον Μάρτιο και 10 spots τον Απρίλιο στο σύνολο. Τα 2/3 των spots που θα προβληθούν θα εκπέμπουν σε χρόνο prime time. Χρονικό διάστημα καμπάνιας 3 μήνες (Ιανουάριος – Απρίλιος 2020).