EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 500.000 ευρώ στο Τripadvisor

08-01-20 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση προγράμματος διαφημιστικής προβολής συνολικού ποσού  που αγγίζει τα 500.000 ευρώ  για την ενίσχυση κρατήσεων για το Α’ Εξάμηνο του έτους 2020, στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο TRIPADVISOR.

Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει ως στόχο την προβολή των μοναδικών εμπειριών που προσφέρει η Ελλάδα και την ενθάρρυνση ανακάλυψης λιγότερο γνωστών προορισμών, μέσω της χρήσης καινοτόμων διαφημιστικών εργαλείων ως εξής:

-Ανάπτυξη του Destination Sponsorship page που θα αποτελέσει τη βασική σελίδα περιεχομένου αφιερωμένου στην Ελλάδα, προβάλλοντας θεματικά ταξίδια “Trips” και προορισμούς της Ελλάδας στους οποίους ο ταξιδιώτης μπορεί να επισκεφτεί συγκεκριμένα σημεία ενδιαφέροντος, να κάνει δραστηριότητες και να βιώσει μοναδικές εμπειρίες. Η Destination Sponsorship page θα είναι ενεργή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Προώθηση του Destination Sponsorship page μέσω των παρακάτω εργαλείων:

-“HTML5 banners” που θα προωθούν συγκεκριμένα “trips”, θεματικές ή προορισμούς, θα προβάλλονται σε διάφορες σελίδες του TRIPADVISOR και θα στοχεύουν σε χρήστες τους οποίους είναι πιθανόν να ενδιαφέρει το περιεχόμενο αυτό, αξιοποιώντας το αυτόματο σύστημα βελτιστοποίησης της αποδοτικότητας της καμπάνιας του Trip advisor. / Στόχος: 3, 66 εκ. impressions.

-“Native mobile format banners” τα οποία θα εμφανίζονται στις αναζητήσεις χρηστών για ανταγωνιστικούς προορισμούς. /Στόχος: 5,24 εκ. impressions.

-“Outstream videos” διάρκειας 15 sec/ Στόχος: 3,4 εκ. impressions.

-“ TripAdvisor Lure”, ένα ψηφιακό εργαλείο μέσω του οποίου θα εμφανίζεται η Ελλάδα πρώτη όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη μπάρα αναζήτησης (search bar) της αρχικής σελίδας του TRIPADVISOR.

-Διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του μέσου (Facebook, Instagram) υπό τη μορφή άρθρων, βίντεο ή εικόνων, με συγκεκριμένη στόχευση / Στόχοw: 5,51 εκ. impressions.

-Δημοσίευση δύο άρθρων για την Ελλάδα στο blog του TRIPADVISOR, τα οποία θα προωθηθούν στα κανάλια του TRIPADVISOR σε Facebook, Instagram και Twitter.

-Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει περίπου 17,8 εκ. impressions στο σύνολο και 42.400 clicks στο TRIPADVISOR Lure.

-Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, ΗΠΑ, Καναδάς

0-Διάρκεια καμπάνιας/ Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3,5 μήνες κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου- Μαΐου 2020.

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια