ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 310.000 ευρώ στο Travel Channel το 2020

05-01-20 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο TRAVEL CHANNEL για την ενίσχυση κρατήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Το κόστος του προγράμματος θα ξεπεράσει τα 310.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 1400 spots του ΕΟΤ διάρκειας 30” έκαστο στο Travel Channel, τα οποία θα προβάλλονται στο δίκτυο PAN-EMEA TV-TRAVEL CHANNEL και η προβολή τους θα είναι 60% σε ώρες prime time.

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 700 spots του ΕΟΤ διάρκειας 30” έκαστο στο Travel Channel, τα οποία θα προβάλλονται στο δίκτυο Dmax (UK) και η προβολή τους θα είναι 60% σε ώρες prime time.

Επιπλέον δωρεάν όφελος:

-Παραγωγή 4 spots των 30” μέχρι το τέλος της καμπάνιας, τα οποία θα παραδοθούν στον ΕΟΤ ελεύθερα πνευματικών δικαιωμάτων προς πάσα χρήση του ΕΟΤ, με θεματικές που θα αποφασίσει ο ΕΟΤ. Όλες οι άδειες και τα απαραίτητα στοιχεία θα παρέχονται από τον ΕΟΤ. Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 4,5 μήνες (Ιανουάριος – Μάιος 2020)

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»