EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο Skyscanner

30-12-19 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση προγράμματος διαφημιστικής προβολής συνολικού ποσού  που αγγίζει τα 248.000 ευρώ  για την ενίσχυση κρατήσεων για το Α’ Εξάμηνο του έτους 2020, στο SKYSCANNER.

Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει τους παρακάτω στόχους:

1) Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας για τους λιγότερο δημοφιλείς Ελληνικούς προορισμούς, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα νησιά.

2) Αύξηση των κρατήσεων για την Ελλάδα όχι μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και για την περίοδο της άνοιξης.

Σε ότι αφορά τα διαφημιστικά εργαλεία της καμπάνιας θα αξιοποιηθούν και θα εμπλουτιστούν όσα αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας ειδικότερα:

-To hub για την Ελλάδα το οποίο θα μεταφραστεί και στα Γαλλικά.

-Τα content articles, τα διαφημιστικά banners (display,native inline & homepage tile) και τα social media posts τα οποία θα προσαρμοστούν για τη Γαλλική αγορά.

-Τα highlighter banners τα οποία χρησιμοποιήθηκαν δοκιμαστικά στην καμπάνια του 2019 και είχαν πολύ θετικά αποτελέσματα.

Όλα τα διαφημιστικά εργαλεία θα στοχεύουν σε χρήστες που αναζητούν ανταγωνιστικούς προορισμούς και σε frequent travellers γενικότερα.

Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 9.222.676 impressions

Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία

Διάρκεια/ Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της περιόδου Φεβρουαρίου-Μαΐου 2020

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων