ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 371.000 ευρώ σε FRANCE 24 και TV5 MONDE

27-12-19 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής σε FRANCE 24 και TV5 MONDE για την ενίσχυση κρατήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Το κόστος του προγράμματος θα ξεπεράσει τις 371.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

-Δίκτυο FRANCE 24

Γαλλικό: αγορά τηλεοπτικού χρόνου για προβολή 264 spots των 30” (89% prime time). Στόχευση Ευρώπη.

-Δίκτυο ΤV5 MONDE

FBS (Γαλλία, Βέλγιο, Ελβετία): αγορά τηλεοπτικού χρόνου για προβολή 279 spots των 30” (71% prime time).

Καναδά: αγορά τηλεοπτικού χρόνου για προβολή 238 spots των 30” (58% prime time).

Σύνολο: 781 σποτ, με το 73% των spots (συνολικά 571) να προβληθούν σε prime time.

Επιπλέον δωρεάν όφελος:

-Προβολή 88 βίντεο (billboards) των 8” πριν την έναρξη και μετά τη λήξη 44 αγγλόφωνων και γαλλόφωνων εκπομπών.

-Κοινό στόχος: Ηλικίας 15 και άνω, Άτομα σε ηγετικές θέσεις εργασίας, Ταξιδιώτες.

Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες (εντός Ιανουαρίου – Απριλίου 2020).

 

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google