EOT: Πρόγραμμα προβολής ύψους 372.000 ευρώ μέσω του VERIZON MEDIA

24-12-19 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση προγράμματος διαφημιστικής προβολής ύψους 372.000 ευρώ με ΦΠΑ στο διεθνές διαδικτυακό μέσο “VERIZON MEDIA” με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Ως αγορές προβολής αναφέρονται οι Η.Π.Α και ο Καναδάς. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί το χρονικό διάστημα από Ιανουάριο έως Μάιο. 

Ως κοινά στόχευσης αναφέρονται οι χρήστες 25+ ετών, που διαμένουν στον Καναδά και σε συγκεκριμένες περιοχές των ΗΠΑ, δηλαδή σε Καλιφόρνια, Νέα Υόρκη, Νιου Τζέρσεϊ, Τέξας, Φλόριντα, Μασαχουσέτη, Πενσυλβανία και Ιλινόις.

Η στόχευση και σε χρήστες που έχουν λάβει αποδείξεις αγοράς αεροπορικών εισιτηρίων, χρήστες που λαμβάνουν newsletters από τοπικούς αερομεταφορείς και χρήστες που καταναλώνουν περιεχόμενο σχετικό με τα ταξίδια σε όλες τις πλατφόρμες ιδιοκτησίας της Verizon Media.  Επίσης, γίνεται στόχευση σε κοινό με αναζητήσεις για ταξίδια σε ανταγωνιστικές αγορές (Ισπανία, Ιταλίας, Τουρκία, Αίγυπτο, Κροατία κτλ).

Εργαλεία, τεχνολογίες, δημιουργικά:

-Cross Screen Native Activity: Στοχευμένες Native Ads σε Yahoo, MSN, Apple και σε επιπλέον ιστοσελίδες του Δικτύου της Verizon Media με τις μοναδικές τεχνολογίες Native (mobile moments & tilesmobile fill screen, static & native video ads) που θα προβάλουν σημαντικές ψηφιακές εμπειρίες για την Ελλάδα.

-Connected TV: Θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά η διαδικτυακή τηλεόραση ως βασικό Μέσο προβολής των διαφημιστικών video του ΕΟΤ με στόχο την εξαιρετική ενδυνάμωση των αποτελεσμάτων της καμπάνιας στις ΗΠΑ.

-Video Pre-Roll & Y! Mail Login Ad Full Screen Desktop: Αξιοποιώντας τη δύναμη και τη δυναμική του video, θα ενδυναμωθεί σημαντικά η αποτελεσματικότητας σε όλες τις οθόνες και με ειδικά δημιουργικά θα ενισχυθεί η εμπειρία πλήρους οθόνης με τα Login Full Screen Video Formats στο Yahoo.

 

 

διαβάστε ακόμα

Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13