Επικοινωνιακές δράσεις του ΕΟΤ στο Βέλγιο και Ολλανδία

23-12-19 | ΕΟΤ

Στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις στο Βέλγιο και την Ολλανδία με σκοπό την ενημέρωση των τοπικών επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου, την τόνωση των προκρατήσεων από τις χώρες αυτές για το 2020 και την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας ως ποικιλόμορφου προορισμού με πληθώρα εναλλακτικών επιλογών, υλοποίησε τις προηγούμενες ημέρες η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Συγκεκριμένα:

Κατά τη διάρκεια του workshop, εκπρόσωπος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών είχε την ευκαιρία να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σε κατ’ ιδίαν επαγγελματικές συναντήσεις για το ελληνικό προϊόν και τις επιλογές που προσφέρει η Ελλάδα σε επισκέπτες οι οποίοι επιζητούν διακοπές συγκεκριμένων ποιοτικών προδιαγραφών και υψηλών υπηρεσιών. 

Η διαφημιστική καμπάνια του «ZIN» θα ολοκληρωθεί με διαγωνισμό στα social media του περιοδικού για την καλύτερη φωτογραφία που αναδεικνύει το ελληνικό φως, ενώ η προβολή της συγκεκριμένης δράσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχιστεί και το 2020, λόγω του υψηλού ενδιαφέροντος που επέδειξαν οι αναγνώστες του.

Η εκδήλωση επικεντρώθηκε σε προορισμούς της Βόρειας Ελλάδας, της Θεσσαλίας και της Ηπείρου, για τους οποίους ο Τ.Ο Transeurope έχει προγραμματίσει ειδικά πακέτα για το 2020, με την προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών, κα Ελένη Σκαρβέλη, να παρουσιάζει τους προορισμούς αυτούς μέσω videos του ΕΟΤ, εστιάζοντας στην ελληνική φιλοξενία και γαστρονομία, κύρια κριτήρια των Βέλγων τουριστών για την επιλογή του τόπου των διακοπών τους.

Επισημαίνεται ότι ο συγκεκριμένος T.O, με 50ετή εμπειρία στο Βέλγιο και διευρυμένο δίκτυο συνεργατών σε όλη την αγορά της BeNeLux, εξέδωσε φέτος για δεύτερη χρόνια ειδική «μπροσούρα» για την Ελλάδα.

Info:

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Βελγίου (ΑΒΤΟ), ο μέσος φλαμανδόφωνος Βέλγος τουρίστας δαπανά σημαντικά υψηλότερα ποσά από τον αντίστοιχο γαλλόφωνο, ενώ ταυτόχρονα αναζητά την προσωπική επαφή και την ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων στον προορισμό των διακοπών του. Επίσης, επτά στους δέκα Βέλγους κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, προγραμματίζοντας το ταξίδι τους συνήθως έξι μήνες νωρίτερα, με το 50% από αυτούς να επιλέγουν παραθαλάσσιους προορισμούς.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων