Διαφήμιση του ΕΟΤ σε Μέσα Ενημέρωσης της Αυστρίας, Ελβετίας και Ουγγαρίας

20-09-19 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στην Αυστρία,  σε διεθνή διαφημιστικά μέσα για προβολή του τουρισμού στην Αυστρία, στην Ελβετία και στην Ουγγαρία, συνολικού ύψους 236.341,80 ευρώ με ΦΠΑ.

Οι διαφημιστικές ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν, μεταξύ άλλων έχουν ως εξής:

Offline:

Μέσο: Περιοδικό TAI της εταιρείας  TAI Tourist Austria International. Ολοσέλιδο advertorial  σε δύο εκδόσεις του περιοδικού.

Μέσα: Περιοδικά News, Profil και Woman της εταιρείας VGN Medien Holding GmbH. Δημοσίευση ολοσέλιδων advertorial.

Μέσο: Περιοδικό Traveller της εταιρείας Manstein Zeitschriftenverlagsges.m.b.H. Ολοσέλιδο advertorial  σε δύο εκδόσεις του περιοδικού, το οποίο αποστέλλεται προσωπικά σε 10.000 αντίτυπα, σε αντίστοιχα τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια.

Μέσο: Περιοδικό για οικογενειακές διακοπές hello familiii, της εταιρείας LOBAN GmbH & Co KG, με τη δημοσίευση ολοσέλιδου advertorial.

Μέσο: Περιοδικό tip της εταιρείας Profi Reisen Verlagsgesellschaft m.b.H. Προβολή με ολοσέλιδο advertorial.

Ανάλογες ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και στα περιοδικά Weekend Magazine της εταιρείας Medienvertrieb GmbH, REISE AKTUELL και VANGARDIST της εταιρείας VANGARDIST MEDIA  GmbH.

Online:

Μέσο: Διαδικτυακή έκδοση της εφημερίδας της Αυστρίας KURIER της εταιρείας Telekurier Online Medien GmbH & Co.KG , για την προβολή advertorials και advertorial Teaser, καθώς και τη δωρεάν αποστολή 8 Newsletters.

Παράλληλες διαφημιστικές ενέργειες θα λάβουν χώρα και στις ιστοσελίδες oe 24.at της εταιρείας oe 24 - A.Digital Errichtungs-und Beteiligungs GmbH, στην online έκδοση του περιοδικού VANGARDIST και στο ειδησεογραφικό portal ORF.at.

Ουγγαρία

Μέσο: RTL.hu, για τη διεξαγωγή καμπάνιας banner.

Ελβετία

Offline:

Μέσο: Περιοδικό BOLERΟ της εταιρείας Admeira AG, με τη δημοσίευση ολοσέλιδου advertorial.

Μέσο: Οικογενειακό περιοδικό Schweizer Familie, της εταιρείας Tourismus Lifestyle Verlag GmbH, με τη δημοσίευση ολοσέλιδου advertorial.

Μέσο: Περιοδικό Travel Inside της εταιρείας Primus Media Travel Inside, με τη δημοσίευση ολοσέλιδου advertorial.

Online:

Μέσα: Ιστοσελίδα του περιοδικού Bolero και διαδικτυακή πλατφόρμα της εταιρείας Secret Escapes Ltd, με ποικίλες διαδικτυακές διαφημιστικές ενέργειες.

 

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»