Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στην Ιταλία, σε διεθνή διαφημιστικά μέσα για προβολή του τουρισμού, συνολικού ύψους 155.438 ευρώ με ΦΠΑ.
Οι διαφημιστικές ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν, μεταξύ άλλων έχουν ως εξής:
Offline:
Μέσο: RADIO MONTE CARLO της εταιρείας Mediamond S.p.a. Διαφήμιση στη ραδιοφωνική εκπομπή "In Viaggio con Di Maggio" και δημοσίευση ενός advertorial στην επίσημη σελίδα του σταθμού για δύο εβδομάδες.
Μέσο: Τουριστικό περιοδικό GUIDA VIAGGI της εταιρείας GIVI SRL. Δημοσίευση δύο ολοσέλιδων advertorials έως και τον Δεκέμβριο.
Μέσα: Τουριστική εφημερίδα TTG ITALIA και TTG LUXURY της εταιρείας ITALIAN EXHIBITION GROUP SPA. Δημοσιεύσεις ολοσέλιδων advertorials.
Μέσο: Τουριστικό περιοδικό IL GIORNALE DEL TURISMO της εταιρείας PROGECTA SRL. Ολοσέλιδες διαφημιστικές καταχωρήσεις και advertorials στο περιοδικό και Internet banner με θέμα την Ελλάδα στην στην επίσημη ιστοσελίδα του περιοδικού.
Μέσο: Ιταλικό περιοδικό CONTE NAST TRAVELER της εταιρείας EDIZIONI CONTE NAST SPA,. Δημοσίευση ενός δισέλιδου advertorial.
Online:
Μέσο: Ταξιδιωτική πλατφόρμα VOLAGRATIS της εταιρείας VIAGGIARE SRL. Η προβολή θα γίνει μέσω της δημιουργίας microsite, της τοποθέτησης banner και αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του μέσου.
Παρεμφερείς διαφημιστικές ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και στις πλατφόρμες EDREAMS της εταιρείας Vacaciones eDreams, S.L.U, στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού VANITY FAIR της εταιρείας EDIZIONI CONDE' NAST SPA, στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού GLAMOUR της ίδιας εταιρείας, στο περιοδικό TURISMO E ATTUALITA της εταιρείας ADV TRAINING SRLS και στα διαδικτυακά περιοδικά ITALIA TRAVEL WORLD, L' AGENZIA DI VIAGGI και TRAVEL QUOTIDIANO.