Διαφήμιση του ΕΟΤ σε Μέσα Ενημέρωσης της Ρωσίας

12-09-19 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στη Ρωσία,  σε διεθνή διαφημιστικά μέσα για προβολή του τουρισμού, συνολικού ύψους 370.416 ευρώ με ΦΠΑ.

Οι διαφημιστικές ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν, μεταξύ άλλων έχουν ως εξής:

Online:

Μέσο: Πλατφόρμα αναζήτησης της  Yandex  network, της εταιρείας Yandex Europe AG. Διαφήμιση με banner και video.

Μέσο:  Profi Travel – Amadeus Programmatic της εταιρείας Profi.Travel LLC. Programmatic διαφήμιση βασισμένη στην ακριβή στόχευση του  Amadeus BigData , με ίδιο δημιουργικό luxury tourism  στην Yandex & Google, καθώς και εμφάνιση banners έως και τον Δεκέμβριο.

Μέσο: L’Officiel Voyage της εταιρείας ΟΟΟ Τ MEDIA. Διαφημιστικές καταχωρήσεις και άρθρα σε δύο τεύχη του περιοδικού.

Μέσο: Facebook & Instagram της εταιρείας Facebook Ireland Limited. Διαφημίσεις σε Facebook & Instagram.

Μέσο: RATA της εταιρείας RATA MEDIA LLC, με προβολή μέσω τοποθέτησης banner στην πρώτη σελίδα, έως και τον Δεκέμβριο.

Μέσο: AGENCY FOR DEVELOPMENT AND PROMOTION OF TOURISM με προβολή μέσω τοποθέτησης banner στην πρώτη σελίδα, έως και τον Δεκέμβριο.

Μέσα: Ιστοσελίδες www. moyaplaneta.ru, www. russia.tv και www.m24.ru, μέσω της εταιρείας RGlCI AGORA LTD, με  την τοποθέτηση  branding-banner, καθημερινού εναλλασσόμενου banner προμετωπίδας στις κεντρικές, πρώτες σελίδες.

Μέσα: Ραδιοφωνικοί σταθμοί  CommersantFM,  BusinessFM, VestiFM, RusskoeRadio, RadioDacha, SportFM , EuropaPlus, RetroFM, Radio7/Eldorado, μέσω της εταιρείας KONNOV MEDIA ,  για την παραγωγή και μετάδοση 450 διαφημιστικών σποτ διάρκειας 15 δευτερολέπτων, με έμφαση στις περιφερειακές εκπομπές σε εννέα πόλεις της Ρωσίας.

Μέσο: Κεντρικό κτίριο της Μόσχας με ορατή όψη στον κεντρικό οδικό δακτύλιο  του κέντρου της πόλης, μέσω της εταιρείας PUBLIC IMAGE IPR, για την τοποθέτηση και καλλιτεχνική απόδοση με την τεχνική του  graffiti,  του  διαφημιστικού υλικού και των συνθημάτων του ΕΟΤ με έμφαση στον πολιτισμό και τις πνευματικές σχέσεις με τη Ρωσία.

Τέλος, παρεμφερείς διαφημιστικές ενέργειες θα πραγματοποιηθούν σε ιστοσελίδες της εταιρείας Gnezdo.RU LLC και της εταιρείας ATOR.

διαβάστε ακόμα

Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP