ΕΟΤ: 607.000 ευρώ για προβολή μέσω της Expedia

20-06-19 | ΕΟΤ

Τη διάθεση συνολικού ποσού 607.600€, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, για την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ μέσω της Expedia, με στόχο την ενίσχυση

της τουριστικής κίνησης κατά το Β’ εξάμηνο έτους 2019, ενέκρινε ο γ.γ. του Οργανισμού κ.Κ.Τσέγας.

Το πρόγραμμα προβολής περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

 Ανάπτυξη microsite αξιοποιώντας το εργαλείο “Creative Partnership” της Expedia. To microsite θα έχει τη μορφή διαδραστικού χάρτη, παρέχοντας στους χρήστες την επιλογή ανάμεσα σε δύο θεματικές, αυτές του «City Break» και του «Island Hop». Επιλέγοντας ο χρήστης μία από τις δύο θεματικές θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί μέσω του διαδραστικού χάρτη σε σχετικούς προορισμούς και να δει χρήσιμες πληροφορίες. Εκτός από τους χρήστες το ταξίδι μέσω του διαδραστικού χάρτη θα υλοποιούν και “influencers” από τις βασικές αγορές οι οποίοι θα παράγουν το δικό τους αυθεντικό περιεχόμενο για την Ελλάδα και θα κάνουν ακόμα μεγαλύτερη την απήχηση στο κοινό.

 Χρήση του δικτύου social media της Expedia και συγκεκριμένα του Facebook και του Instagram, με σκοπό την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των χρηστών της για την Ελλάδα.

 Χρήση ενός συνδιασμού διαφημιστικών εργαλείων, standard display banners, native banners, weather ads (διαφημιστικό banner με οπτικό εφέ που αφορά τον καιρό και ενθαρρύνει τον χρήστη να συνδεθεί και να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο), merchandising email (διαφήμιση ενσωματωμένη σε email που θα περιλαμβάνει και άλλες διαφημίσεις –όχι ανταγωνιστικών προορισμών) και passport ads (διαφημίσεις που στοχεύουν σε χρήστες εκτός των ιστοσελίδων της Expedia, offsite).

Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 58,7 εκατομμύρια impressions στο σύνολο.

Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α.

Oι παραπάνω αγορές συνολικά αντιπροσωπεύουν στην Expedia to 62% των συνολικών κρατήσεων που γίνονται για την Ελλάδα.

Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της χρονικής περιόδου Ιουνίου - Οκτωβρίου 2019.

-Κατά τους μήνες Ιούνιο έως και Αύγουστο η καμπάνια θα στοχεύσει στις πέντε παραπάνω αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α., με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας (awareness) της Ελλάδας ως μοναδικού προορισμού για όλο το χρόνο που προσφέρει πολλές διαφοροποιημένες εμπειρίες και τον επηρεασμό των χρηστών να κάνουν κράτηση για την Ελλάδα.

-Κατά τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο η καμπάνια θα στοχεύσει στους χρήστες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασίλειου με στόχο την αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής (late bookings) και τη μείωση της εποχικότητας.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι