Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο TripAdvisor, με στόχο, όπως αναφέρει, την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας κατά το Β’ εξάμηνο του 2019. Το ποσό που θα δώσει ο ΕΟΤ για το εν λόγω πρόγραμμα ανέρχεται σε 372.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, ήτοι 72.000 ευρώ.
Η συμφωνία προβλέπει:
Επίσης θα δοθεί έμφαση στις διακρίσεις της Ελλάδας, “Greece’s 2019 Travellers’ Choice wins” σε προορισμούς, παραλίες αλλά και τουριστικά θέρετρα, οι οποίες βασίζονται στις αληθινές απόψεις των ταξιδιωτών και προσδίδουν μεγάλη αξιοπιστία στον προορισμό.
Σκοπός της καμπάνιας, όπως τονίζεται στην απόφαση του ΕΟΤ, είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 15,4 εκ. impressions στο σύνολο.
Αγορές προβολής είναι οι: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α.
Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3-4 μήνες εντός της χρονικής περιόδου Ιουλίου - Οκτωβρίου 2019.
Ήδη συγκροτήθηκε τριμελής Επιτροπή με αρμοδιότητα την παρακολούθηση, πιστοποίηση του ανωτέρω προγράμματος και τη σύνταξη πρακτικού καλής εκτέλεσης για την ορθή υλοποίησή του.