Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στην Κίνα σε διεθνή μέσα, συνολικού ύψους 258.260 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, προκειμένου να ενισχυθεί η κίνηση του έτους και των προ-κρατήσεων.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα διαφήμισης σε διεθνή μέσα στην Κίνα, έχει ως εξής:
-Προβολή μέσω βίντεο και φωτογραφιών στην ασιατική μηχανή αναζήτησης BAIDU, η οποία έχει κάλυψη στην Κίνα 97,5% Internet Users, 73,5% μερίδιο αγοράς (PC-Mobile) και 6 δις. Ημερήσιες αναζητήσεις.
-Προβολή μέσω βίντεο, φωτογραφιών και κειμένου στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης WECHAT, η οποία έχει 800 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες, 3 δισ. Daily average views & 93% διείσδυση στις πόλεις.