ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στην Κίνα

07-12-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στην Κίνα σε διεθνή μέσα, συνολικού ύψους 258.260 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, προκειμένου να ενισχυθεί η κίνηση του έτους και των προ-κρατήσεων.

Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα διαφήμισης σε διεθνή μέσα στην Κίνα, έχει ως εξής:

-Προβολή μέσω βίντεο και φωτογραφιών στην ασιατική  μηχανή αναζήτησης BAIDU, η οποία έχει κάλυψη στην Κίνα 97,5% Internet Users, 73,5% μερίδιο αγοράς (PC-Mobile) και 6 δις. Ημερήσιες αναζητήσεις.

-Προβολή μέσω βίντεο, φωτογραφιών και κειμένου στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης WECHAT, η οποία έχει 800 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες, 3 δισ. Daily average views & 93% διείσδυση στις πόλεις.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια