Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στην Ολλανδία από τον ΕΟΤ

15-11-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Γραφείου του Οργανισμού στις Κάτω Χώρες σε διεθνή μέσα, συνολικού ύψους 100.627,15 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, προκειμένου να ενισχυθεί η κίνηση του έτους και των προ-κρατήσεων.

Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα Το πρόγραμμα διαφημιστικών ενεργειών αναλύεται ως εξής:

-Ιστοσελίδα εφημερίδας NRC.nl : H διαφήμιση περιλαμβάνει την ανάρτηση ενός advertorial για την Ελλάδα και τοποθέτηση banners του ΕΟΤ διάρκειας 3 εβδομάδων, μέχρι να επιτευχθούν 280.000 impressions.

-Ιστοσελίδα εφημερίδας De Telegraaf.nl: Τοποθέτηση internet banner για την Ελλάδα του ΕΟΤ στην ιστοσελίδα telegraaf.nl, έως ότου ολοκληρωθούν 2.874 clicks.

-Πλατφόρμα διαδικυακών αγοραπωλησιών Marktplaats.nl : Δυνατότητα συμφωνίας click per banner CPC (cost per click), με το banner του ΕΟΤ να είναι ορατό σε όλα τα τμήματα της Marktplaats προς € 0,58 ανά click μέχρι την κάλυψη των 7.125 clicks καθώς επίσης και ένα μικρό advertorial.

-Πλατφόρμα αξιολόγησης διακοπών Zoover.nl: Δημιουργία inspirational σελίδας για την Ελλάδα, με τοποθέτηση 6 άρθρων branded content, ανάρτηση ενός video και Facebook Posts και τοποθέτηση ενημερωτικών δελτίων υπό την μορφή Newsletter.

-Ιστοσελίδα περιοδικού μόδας Elle.nl: Ανάρτηση advertorial με υλικό του ΕΟΤ, διάρκειας μιας εβδομάδας, το οποίο θα επικοινωνηθεί με ένα newsletter που στέλνεται στους εγγεγραμμένους συνδρομητές του περιοδικού, καθώς και στη σελίδα Facebook του περιοδικού. Η αποστολή του newsletter και η ανάρτηση στο FB είναι επιπρόσθετες παροχές χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

-Ιστοσελίδα 24kitchen.nl: ανάρτηση advertorial στο μαγειρικό κανάλι 24kitchen, ενέργεια η οποία θα προβάλει την ελληνική κουζίνα και διατροφή, καθώς είναι σημαντικό κριτήριο επιλογής διακοπών για τους τακτικούς επισκέπτες της σελίδας.

-Ενημερωτική Ιστοσελίδα Verkeersbureaus.info: Ανανέωση της landing page για την Ελλάδα και την ανάρτηση 20 δελτίων τύπου, τα οποία θα δημοσιεύονται κατά τη διάρκεια όλου του έτους και θα παραμείνουν στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας και μετά τη λήξη της συνεργασίας, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο μια μόνιμη πηγή πληροφοριών για την Ελλάδα.

-Lifestyle/ταξιδιωτικό blog Daily Cappuccino.nl: Τοποθέτηση ενός banner κατά τη διάρκεια μίας εβδομάδας.

-Ιστοσελίδα Femmes d’aujourd’hui.be: Ανάρτηση advertorial για 2 εβδομάδες στην homepage της ιστοσελίδας, αποστολή newsletter και  ανάρτηση στα social media.

-Ιστοσελίδα Cycling.be: Advertorial 4 σελίδων στο τεύχος Νοεμβρίου , online campaign στην ιστοσελίδα www.cycling.be και προβολή στα Social Media.

Παράλληλες διαφημιστικές ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και στα μέσα Grinta, Secret Escapes, Travelbird.nl, TravΜagazine.n,Linda.nl, Télécran, Golf.nl και Travel Valley.nl.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων