ΕΟΤ: Πρόγραμμα προβολής στην Ιταλία

30-10-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στην Ιταλία σε διεθνή μέσα, συνολικού ύψους 96.186 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα έχει ως εξής:

-Διαδικτυακά Μέσα Volagratis & Lastminute

To lastminute.com group είναι μεταξύ των μεγαλύτερων ΟΤΑ στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία και αποτελείται από σημαντικά brands, όπως το lastminute.com, Bravofly, Rumbo, Volagratis και Jetcost, το καθένα από τα οποία έχει μία ταυτότητα στην αγορά που αντιπροσωπεύει.

Σκοπός της διαφήμισης είναι η άμεση πρόσβαση των χρηστών των δύο αυτών μέσων σε διαδικτυακές πωλήσεις που αφορούν στο Ελληνικό προϊόν.

Οι διαφημιστικές ενέργειες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ειδική ιστοσελίδα με πληροφορίες και φωτογραφίες για την Ελλάδα, ανάρτηση Internet Banners με θέματα για την Ελλάδα, σε διάφορες σελίδες των διαδικτυακών μέσων www.volagratis.it και www.it.lastminute.com. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να κλικάρουν πάνω στα Internet Banners και να οδηγούνται απευθείας στο Microsite της Ελλάδας, για να κλείνουν πακέτα ή υπηρεσίες διακοπών.

- Διαδικτυακό Μέσο Edreams

Η διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί στο διαδικτυακό κανάλι EDREAMS (www.edreams.it), το οποίο είναι ένας από τους σημαντικότερους ΟΤΑ με μεγάλο μερίδιο στην Ιταλική αγορά.

Σκοπός της διαφημιστικής καμπάνιας είναι η αύξηση των πωλήσεων των πακέτων για την Ελλάδα από τους χρήστες του μέσου.

Οι διαφημιστικές ενέργειες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας για την Ελλάδα, την ανάρτηση Internet Banners με θέματα για την Ελλάδα, την  αποστολή Newsletters σε όλους τους χρήστες της ιστοσελίδας με όλες τις προσφορές του edreams, στα οποία θα περιέχεται ένα Internet Banner της Ελλάδας.

-Touring Club Italiano

Το Touring Club Italiano είναι η πιο παλιά και σημαντικότερη τουριστική ένωση της Ιταλίας και απευθύνεται σε ένα κοινό υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, αποτελεί δε για τους χρήστες τους σημαντικό οδηγό για την οργάνωση των ταξιδιών τους.

Η διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει τη δημοσίευση στην ιστοσελίδα τριών άρθρων για την Ελλάδα, όπου θα περιέχεται και διαφημιστικό banner του ΕΟΤ, το οποίο θα μεταφέρει τους αναγνώστες στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΤ, τη δημοσίευση των τριών άρθρων στις σελίδες Facebook, Twitter και Flipboard του Touring Club και τη δημοσίευση 8 posts για την Ελλάδα στο λογαριασμό INSTAGRAM του Touring Club.

-Elle Network

Η διαδικτυακή έκδοση του ELLE είναι πολύ διαδεδομένη στην Ιταλία, καθώς τη διαβάζουν 2,8 εκ. Ιταλοί, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα είναι πάνω από 4,2 εκ.

 Το κοινό στην πλειοψηφία του είναι γυναίκες ηλικίας από 25 έως 44 ετών. Η διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί μέσα από τα κανάλια του ELLE NETWORK (ShoppingDonna, ShoppingMap, Verycool, LetteraD), και θα απευθυνθεί σε ένα κοινό δυναμικό, όπου αποφασίζει για τις διακοπές του καθόλη τη διάρκεια του έτους.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»