Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στην Ιταλία σε διεθνή μέσα, συνολικού ύψους 96.186 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα έχει ως εξής:
-Διαδικτυακά Μέσα Volagratis & Lastminute
To lastminute.com group είναι μεταξύ των μεγαλύτερων ΟΤΑ στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία και αποτελείται από σημαντικά brands, όπως το lastminute.com, Bravofly, Rumbo, Volagratis και Jetcost, το καθένα από τα οποία έχει μία ταυτότητα στην αγορά που αντιπροσωπεύει.
Σκοπός της διαφήμισης είναι η άμεση πρόσβαση των χρηστών των δύο αυτών μέσων σε διαδικτυακές πωλήσεις που αφορούν στο Ελληνικό προϊόν.
Οι διαφημιστικές ενέργειες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ειδική ιστοσελίδα με πληροφορίες και φωτογραφίες για την Ελλάδα, ανάρτηση Internet Banners με θέματα για την Ελλάδα, σε διάφορες σελίδες των διαδικτυακών μέσων www.volagratis.it και www.it.lastminute.com. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να κλικάρουν πάνω στα Internet Banners και να οδηγούνται απευθείας στο Microsite της Ελλάδας, για να κλείνουν πακέτα ή υπηρεσίες διακοπών.
- Διαδικτυακό Μέσο Edreams
Η διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί στο διαδικτυακό κανάλι EDREAMS (www.edreams.it), το οποίο είναι ένας από τους σημαντικότερους ΟΤΑ με μεγάλο μερίδιο στην Ιταλική αγορά.
Σκοπός της διαφημιστικής καμπάνιας είναι η αύξηση των πωλήσεων των πακέτων για την Ελλάδα από τους χρήστες του μέσου.
Οι διαφημιστικές ενέργειες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας για την Ελλάδα, την ανάρτηση Internet Banners με θέματα για την Ελλάδα, την αποστολή Newsletters σε όλους τους χρήστες της ιστοσελίδας με όλες τις προσφορές του edreams, στα οποία θα περιέχεται ένα Internet Banner της Ελλάδας.
-Touring Club Italiano
Το Touring Club Italiano είναι η πιο παλιά και σημαντικότερη τουριστική ένωση της Ιταλίας και απευθύνεται σε ένα κοινό υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου, αποτελεί δε για τους χρήστες τους σημαντικό οδηγό για την οργάνωση των ταξιδιών τους.
Η διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει τη δημοσίευση στην ιστοσελίδα τριών άρθρων για την Ελλάδα, όπου θα περιέχεται και διαφημιστικό banner του ΕΟΤ, το οποίο θα μεταφέρει τους αναγνώστες στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΤ, τη δημοσίευση των τριών άρθρων στις σελίδες Facebook, Twitter και Flipboard του Touring Club και τη δημοσίευση 8 posts για την Ελλάδα στο λογαριασμό INSTAGRAM του Touring Club.
-Elle Network
Η διαδικτυακή έκδοση του ELLE είναι πολύ διαδεδομένη στην Ιταλία, καθώς τη διαβάζουν 2,8 εκ. Ιταλοί, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα είναι πάνω από 4,2 εκ.
Το κοινό στην πλειοψηφία του είναι γυναίκες ηλικίας από 25 έως 44 ετών. Η διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί μέσα από τα κανάλια του ELLE NETWORK (ShoppingDonna, ShoppingMap, Verycool, LetteraD), και θα απευθυνθεί σε ένα κοινό δυναμικό, όπου αποφασίζει για τις διακοπές του καθόλη τη διάρκεια του έτους.