ΕΟΤ: Πρόγραμμα προβολής στη Γερμανία

29-10-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στη Γερμανία, σε διεθνή μέσα, συνολικού ύψους 186.442,52 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα έχει ως εξής:

- Συνεργασία με FVW Medien για Online Advertorial, εμφάνιση Super Banner στο TravelTalk.de για τέσσερις εβδομάδες, εμφάνιση διπλού FullBanner στο Newsletter TravelTalk, δύο καταχωρήσεις στο Travel Talk και καταχωρήσεις, επί δύο εβδομάδες, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα TravelXperts, εντός του Νοεμβρίου. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού, με την παρουσίαση προορισμών και υπηρεσιών, κυρίως για την εξυπηρέτηση μεμονωμένων ταξιδιωτών.

- Διαφημιστική Προβολή στο ταξιδιωτικό portal Opodo.de, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ειδική ιστοσελίδα με πληροφορίες για ελληνικούς προορισμούς, τοποθέτηση ειδικών Banners και video billboard, Posts στα social media του portal, Facebook & Instagram, σχετικά με πληροφορίες για προορισμούς και θεματικό τουρισμό.

Η πλατφόρμα Opodo παρέχει πανευρωπαϊκά ένα μεγάλο εύρος ταξιδιωτικών υπηρεσιών, συνεργαζόμενη με πάνω από 530 αεροπορικές εταιρείες, 1.100.000 ξενοδοχεία σε 194 χώρες και περισσότερα από 7.000 γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων διεθνώς.

- Συνεργασία με τον όμιλο εντύπων θρησκευτικού περιεχομένου KONPRESS, για τρία Advertorials αφιερωμένα σε τρεις διαφορετικούς προορισμούς στην Ελλάδα και online καμπάνια στα 30 portals του εκδοτικού οίκου, διάρκειας οκτώ εβδομάδων.

- Συνεργασία με την πλατφόρμα τουρισμού πολυτελείας Secret Escapes, για τη δημιουργία μεταξύ άλλων One Pager/Microsite, με παρουσίαση της Ελλάδας ως προορισμού για τουρισμό πολυτελείας, με έμφαση σε «κρυμμένους θησαυρούς» της χώρας. Για τη διάρκεια της δράσης, θα προστίθενται και προσφορές για ταξίδια στην Ελλάδα, προκειμένου να αυξηθούν οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής για τον προορισμό, ενώ θα αποσταλεί Standalone Newsletter με σκοπό περισσότερες επισκέψεις στο microsite για την Ελλάδα.

- Συνεργασία με MAIRDUMONT Netletix, η οποία περιλαμβάνει μία banner campaign στο ταξιδιωτικό δίκτυο του ομίλου μέσων τουριστικής ενημέρωσης.

- Συνεργασία με την ADAC: η καμπάνια αφορά στην περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας, ως προορισμού για διακοπές με σκάφη αναψυχής και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων Τοποθέτηση Leaderboard Banner με σύνδεσμο στην ιστοσελίδα του ΕΟΤ και τοποθέτηση skyscraper στη σελίδα skipper.adac.de/reviere, στη στήλη πλοήγησης σε διάφορες χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

 

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ