ΕΟΤ: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στο Ηνωμένο Βασίλειο

23-10-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία, συνολικού ύψους 202.846,44 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα έχει ως εξής:

-Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα του περιοδικού Family Traveller μεταξύ Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, ως εξής:

• 6 άρθρα για οικογενειακές διακοπές στην Ελλάδα, με θέματα όπως ο πολιτισμός, διακοπές ήλιου-θάλασσας, δραστηριότητες για οικογένειες με παιδιά, ελληνικοί προορισμοί.

• 6 αναρτήσεις στη σελίδα του Family Traveller στο Facebook για υποστήριξη των έξι προαναφερθέντων άρθρων, με εκτίμηση 500.000 impressions.

• Banners του Ε.Ο.Τ. για την Ελλάδα, 150.000 impressions περίπου.

• 2 channel takeovers για μία εβδομάδα έκαστο.

• Ως added value προσφορά, αποστολή ενός email για την Ελλάδα στη βάση δεδομένων του περιοδικού.

-Miscosite για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα www.secretescapes.com, μεταξύ Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου.

• “Secret Greece” τμήμα το οποίο θα προστεθεί στο ήδη υπάρχον hub για την Ελλάδα, αναρτήσεις στο blog για δύο ελληνικούς προορισμούς

• Homepage Integration: Ενσωμάτωση στην κεντρική σελίδα στο άνω μέρος της πλοήγησης της ιστοσελίδας secretescapes.com με ειδική πρόσβαση για την Ελλάδα για τέσσερις ημέρες

• Display, συμπεριλαμβανομένων native και banners του Ε.Ο.Τ. σε core e-mails, τα οποία θα οδηγούν σε προσφορές.

• 2 αναρτήσεις στο Facebook

• Homepage Takeovers για δύο ημέρες

• Ως added value, προσφέρονται solus e-mails που θα οδηγούν σε περιεχόμενο και ιδέες για διακοπές για την Ελλάδα.

-Διαδικτυακή προβολή της Ελλάδας στη δημοφιλέστατη βρετανική ιστοσελίδα διακοπών www.mrandmrssmith.com, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

• Lightbox για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα του Mr & Mrs Smith.

• Data retargeting στο Mr & Μrs Smith site, με pop-up banners, 400.000 impressions. Tα banners μπορούν να οδηγούν σε προσφορές διακοπών για την Ελλάδα της εν λόγω ιστοσελίδας.

• Προώθηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.  

-Περιοδικο National Geographic Traveller

Έντυπη και online διαφημιστική προβολή, ως ακολούθως:

• Ένα τρισέλιδο άρθρο/αφιέρωμα στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για θεματικό τουρισμό ή ελληνικούς προορισμούς,  στο τεύχος Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου και θα περιλαμβάνει την Cool List του περιοδικού με αναφορά των καλύτερων ταξιδιωτικών προορισμών για το 2019

• Ανάρτηση του ανωτέρω αφιερώματος στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού natgeotraveller.co.uk (10.000 impressions περίπου)

• Αdded value προσφορά: Αποστολή δύο newsletters στη βάση δεδομένων του περιοδικού, μέσω των οποίων θα προωθείται το άρθρο άρθρα.

Παρεμφερείς διαφημιστικές ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και με τα μέσα Travel Trade Περιοδικά Aspire / Travel Weekly, Wanderlust, Lonely Planet Traveller, World Of Cruising, Telegraph Media Group, Green Traveller και Conde Nast Traveller.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»