Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία, συνολικού ύψους 202.846,44 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, το πρόγραμμα έχει ως εξής:
-Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα του περιοδικού Family Traveller μεταξύ Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, ως εξής:
• 6 άρθρα για οικογενειακές διακοπές στην Ελλάδα, με θέματα όπως ο πολιτισμός, διακοπές ήλιου-θάλασσας, δραστηριότητες για οικογένειες με παιδιά, ελληνικοί προορισμοί.
• 6 αναρτήσεις στη σελίδα του Family Traveller στο Facebook για υποστήριξη των έξι προαναφερθέντων άρθρων, με εκτίμηση 500.000 impressions.
• Banners του Ε.Ο.Τ. για την Ελλάδα, 150.000 impressions περίπου.
• 2 channel takeovers για μία εβδομάδα έκαστο.
• Ως added value προσφορά, αποστολή ενός email για την Ελλάδα στη βάση δεδομένων του περιοδικού.
-Miscosite για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα www.secretescapes.com, μεταξύ Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου.
• “Secret Greece” τμήμα το οποίο θα προστεθεί στο ήδη υπάρχον hub για την Ελλάδα, αναρτήσεις στο blog για δύο ελληνικούς προορισμούς
• Homepage Integration: Ενσωμάτωση στην κεντρική σελίδα στο άνω μέρος της πλοήγησης της ιστοσελίδας secretescapes.com με ειδική πρόσβαση για την Ελλάδα για τέσσερις ημέρες
• Display, συμπεριλαμβανομένων native και banners του Ε.Ο.Τ. σε core e-mails, τα οποία θα οδηγούν σε προσφορές.
• 2 αναρτήσεις στο Facebook
• Homepage Takeovers για δύο ημέρες
• Ως added value, προσφέρονται solus e-mails που θα οδηγούν σε περιεχόμενο και ιδέες για διακοπές για την Ελλάδα.
-Διαδικτυακή προβολή της Ελλάδας στη δημοφιλέστατη βρετανική ιστοσελίδα διακοπών www.mrandmrssmith.com, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
• Lightbox για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα του Mr & Mrs Smith.
• Data retargeting στο Mr & Μrs Smith site, με pop-up banners, 400.000 impressions. Tα banners μπορούν να οδηγούν σε προσφορές διακοπών για την Ελλάδα της εν λόγω ιστοσελίδας.
• Προώθηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
-Περιοδικο National Geographic Traveller
Έντυπη και online διαφημιστική προβολή, ως ακολούθως:
• Ένα τρισέλιδο άρθρο/αφιέρωμα στην έντυπη έκδοση του περιοδικού για θεματικό τουρισμό ή ελληνικούς προορισμούς, στο τεύχος Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου και θα περιλαμβάνει την Cool List του περιοδικού με αναφορά των καλύτερων ταξιδιωτικών προορισμών για το 2019
• Ανάρτηση του ανωτέρω αφιερώματος στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού natgeotraveller.co.uk (10.000 impressions περίπου)
• Αdded value προσφορά: Αποστολή δύο newsletters στη βάση δεδομένων του περιοδικού, μέσω των οποίων θα προωθείται το άρθρο άρθρα.
Παρεμφερείς διαφημιστικές ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και με τα μέσα Travel Trade Περιοδικά Aspire / Travel Weekly, Wanderlust, Lonely Planet Traveller, World Of Cruising, Telegraph Media Group, Green Traveller και Conde Nast Traveller.