ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o's στη Γερμανία

18-07-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το β’ μέρος του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στη Γερμανία με Τοur Operator συνολικού ύψους 52.765 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

Τour Οperator Studiosus

Διαφήμιση σε έντυπα- Print Campaign

-Διαφημιστική προβολή στο τετρασέλιδο ένθετο του περιοδικού ΣΤΕΡΝ (περίπου 500.000 αντίτυπα ) το οποίο θα αναφέρεται στα προγραμματιζόμενα ταξίδια για Ελλάδα από τον Τ.Ο., με λογότυπο του ΕΟΤ.

- Διαφημιστική προβολή στο τετρασέλιδο ένθετο του περιοδικού SPIEGEL (περίπου 700.000 αντίτυπα) το οποίο θα αναφέρεται στα  προγραμματιζόμενα ταξίδια για Ελλάδα από τον Τ.Ο., με λογότυπο του ΕΟΤ .

-Καταχώρηση 1 σελίδας με λογότυπο του ΕΟΤ στο ιατρικό περιοδικό που διανέμεται στους ιατρούς της Γερμανίας, ‘Deutsches Arzteblatt’ (περίπου 363.500 αντίτυπα).

- Kαταχώρηση ½ σελίδας με λογότυπο του ΕΟΤ στην εφημερίδα ‘Frankfurter Allgemeine Zeitung’ (περίπου 299.000 αντίτυπα)

Οnline Διαφήμιση

-Διαφημιστική προβολή στο site www.stern.de/reisewelten με λογότυπο του ΕΟΤ , Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο , αναλόγως τη διαθεσιμότητα

-Διαφημιστική προβολή στο site www.spiegel.de/leserreisen με λογότυπο του ΕΟΤ , Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο , αναλόγως τη διαθεσιμότητα

-Διαφημιστική προβολή στο site www.aerzteblatt.de/leserreisen με λογότυπο του ΕΟΤ , Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο , αναλόγως τη διαθεσιμότητα

-Διαφημιστική προβολή στο site www.leserreisen.faz.net με λογότυπο του ΕΟΤ , Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο , αναλόγως τη διαθεσιμότητα

Τour Οperator ATTIKA REISEN

Έντυπη Διαφήμιση

Τοποθέτηση αφισών στο πίσω μέρος τεσσάρων λεωφορείων Flixbus, τα οποία κάνουν δρομολόγια σε όλη την Γερμανία. Τα FlixBus έχουν 200.000 συνδέσεις και 50.000 επιβάτες ημερησίως, εκτελούν δρομολόγια σε όλη τη χώρα, με μέσο όρο διάρκειας ταξιδιού τις 4,5 ώρες.

Χρονική Περίοδος Δράσης: Νοέμβριος- Δεκέμβριος

-Stair Posters τα οποία θα τοποθετηθούν στο κάθετο μέτωπο των κλιμάκων σε σταθμούς μετρό μεγάλων γερμανικών πόλεων (Ντίσελντορφ, Φραγκφούρτη, Μόναχο, Στουτγάρδη)

-Χρονική Περίοδος Δράσης: Δεκέμβριος

Οnline Διαφήμιση

-Καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Τ.Ο. (facebook).Χρονική Περίοδος Δράσης: Νοέμβριος- Δεκέμβριος

- Eνδεικτική θεματολογία : Γαστρονομία, Beauty and Wellness, Outdoor-Liebhaber, Sport and Fitness. H δράση υπολογίζεται να αγγίξει τα περίπου 15 εκ. impressions και 18 χιλιάδες clicks μηνιαίως, για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο.

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour