Ο ΕΟΤ ενέκρινε την τροποποίηση του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στις Κάτω Χώρες, ύψους 891.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Ειδικότερα, για την TUI Ολλανδίας, έλαβαν χώρα οι ακόλουθες τροποποιήσεις:
-Αφαίρεση της διαφημιστικής καμπάνιας στο ραδιόφωνο Happy Holidays συνολικού ποσού 30.000 ευρώ και πρόσθεση του προϋπολογιζόμενου ποσού στην τηλεοπτική καμπάνια Last Minute συνολικού ποσού 110.000 ευρώ για τους μήνες Μάιο-Αύγουστο.
-Αντικατάσταση της διαφημιστικής ενέργειας δημοσίευσης editorial σε περιοδικό (Readers Offer) συνολικού ποσού 7.500 ευρώ, με τη διαφημιστική ενέργεια Display Advertising προώθησης online banner σε διάφορες δημοφιλείς ιστοσελίδες ιδίου ποσού για τους μήνες Ιούνιο-Σεπτέμβριο.
- Υλοποίηση της ακόλουθης ενέργειας B2C Online – branded content –dedicated page του προγράμματος συν-διαφήμισης τον μήνα Οκτώβριο αντί του μηνός Ιουνίου.
Τέλος, για την TUI Βελγίου, η καμπάνια τροποποιείται ως εξής:
-Αφαίρεση της διαφημιστικής ενέργειας για την προβολή της κινηματογραφικής ταινίας MAMA MIA συνολικού ποσού 20.000 ευρώ και της διαφημιστικής ενέργειας Triptelling για την δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού για την Ελλάδα, συνολικού ποσού 17.000 ευρώ και αντικατάσταση με διαφημιστική καμπάνια στην ιστοσελίδα June.be συνολικού ποσού 1.500 ευρώ και εξωτερική διαφήμιση σε διάφορες πόλεις του Βελγίου συνολικού ποσού 35.500 για τον μήνα Νοέμβριο.