Ε. Κουντουρά: Θεαματικό αποτέλεσμα με ελάχιστο προϋπολογισμό προβολής

04-06-18 | ΕΟΤ

Στα μεγαλύτερα social media στοχεύει για τη φετινή προβολή της Ελλάδας το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, καθώς και στα ταξίδια εξοικείωσης ξένων δημοσιογράφων και bloggers, αξιοποιώντας στο μέγιστο τον προϋπολογισμό των 30 εκατ. ευρώ που διαθέτουν γι’ αυτό το σκοπό. 

Αυτό ανέφεραν μεταξύ άλλων η Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας, σε σημερινή συνέντευξη τύπου, κατά την οποία βραβεύτηκε ο σκηνοθέτης του βίντεο “Greece – A 365-day destination”, Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας, που έχει σαρώσει διεθνώς τα βραβεία τους τελευταίους δέκα μήνες και το οποίο προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό.

Η Υπουργός Τουρισμού παρουσίασε το πρόγραμμα προβολής της χώρας στο εξωτερικό για τη φετινή χρονιά: «Οργανώσαμε πάνω από 200 ταξίδια εξοικείωσης κατά μέσο όρο την τελευταία τριετία, ενώ πριν είχαμε περίπου 40. Το 2018 για πρώτη φορά ξεκινά πρόγραμμα συνδιαφήμισης με την Ινδία, με ειδική μέριμνα σε ζευγάρια και τον γαμήλιο τουρισμό. Επίσης ξεκινάμε συνδιαφήμιση με Αμερική και Καναδά με travel leaders, τεράστια τουριστικά funds. Όπως επίσης και ειδικό πρόγραμμα συνεργασίας για μακρινά ταξίδια και 124 opinion leaders τουριστικών funds. Στόχος μας είναι να εδραιώσουμε την Ελλάδα μέσα στους 10 και γιατί όχι μέσα στους πέντε πιο δημοφιλείς και ελκυστικούς προορισμούς». 

Η κα Κουντουρά τόνισε ιδιαίτερα ότι ο προϋπολογισμός του Υπουργείου και του ΕΟΤ για προβολή αγγίζει μετα βίας τα 15.000.000 ευρώ και το αποτέλεσμα είναι 30.000.000 τουρίστες, ενώ η Ισπανία είχε 400.000.000 ευρώ για να φέρει 70.000.000 τουρίστες.

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας τόνισε ότι η Ελλάδα συμμετέχει με περίπτερο σε 45 διεθνείς εκθέσεις (έχουν ήδη πραγματοποιηθεί οι 29) ενώ έχουν προσκληθεί 590 ξένοι δημοσιογράφοι και bloggers. Επιπλέον έχει προγραμματιστεί διαφήμιση σε google, yahoo, facebook, trip advisor, στο Sazaam και στο CNN. 

Αναφερόμενη στην τρέχουσα τουριστική περίοδο η υπουργός είπε ότι «το 2018 έως τώρα πάει πολύ καλά. Παρουσιάζουμε 14% αύξηση σε όλα τα τουριστικά μεγέθη μέχρι τώρα. Έχει ανακάμψει σημαντικά και ο ελληνικός εσωτερικός τουρισμός, κατά 5-6% το 2017 και φαίνεται ότι θα φτάσει το 10% το 2018. Παράλληλα, δικαιώνεται η τουριστική πολιτική μας "365 ημέρες το χρόνο" καθώς αν το 2018 ολοκληρωθεί όπως ξεκίνησε, τότε θα υπάρχει τεράστια επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

Οι δράσεις του υπουργείου Τουρισμού για τη διετ

Ειδικότερα η Υπουργός αναφέρθηκε στις στρατηγικές αναπτυξιακές προτεραιότητες που έχει θέσει το Υπουργείο και εντάσσονται στο εθνικό αναπτυξιακό σχέδιο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, οι οποίες περιλαμβάνουν άμεσα για την επόμενη διετία:

-Δράσεις υποστήριξης της επιχειρηματικότητας για  την περαιτέρω αύξηση της διαθεσιμότητας των κλινών και την βελτίωση της ποιότητάς τους (την τελευταία 3ετία προστέθηκαν 25.000 κλίνες 4 και 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα) 

-Δημιουργία ενός συνολικού πλαισίου για την εξειδίκευση του τουριστικού τομέα στα θεματικά τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες, με  επιπλέον κίνητρα για την επιχειρηματικότητα, εξειδικευμένα προγράμματα κατάρτισης, και την επιδότηση για την ενίσχυση της δημιουργίας νέων εξειδικευμένων θέσεων εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό ολοκληρώνεται το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις ώριμες θεματικές τουριστικές δραστηριότητες, που εντάσσεται σε νομοσχέδιο και θα τεθεί άμεσα σε δημόσια διαβούλευση. 

-Σχεδιασμό και υλοποίηση ειδικού προγράμματος «Τουριστικές Επιχειρήσεις Ανοικτές 365 ημέρες το χρόνο» για περιοχές τουριστικά ώριμες να το υποστηρίξουν.  

-Δημιουργία ενός πιο ανταγωνιστικού πλαισίου  στην  προσέλκυση επενδύσεων, μεταξύ άλλων σε νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, δίκτυα μαρίνων μεγάλου και μεσαίου μεγέθους, στην περαιτέρω ανάπτυξη  λιμανιών για προορισμό κρουαζιέρας,  στην ανάπτυξη του ιατρικού και του ιαματικού τουρισμού, θεματικών πάρκων  και στη δημιουργία τουριστικών χωριών για τη διαμονή των Ευρωπαίων Πολιτών και τη μεταφορά της φορολογικής τους έδρας στην Ελλάδα. 

-Διερεύνηση της  δυνατότητας  εφαρμογής ειδικών τουριστικών ζωνών για τουριστική ανάπτυξη 365 ημέρες το χρόνο με έμφαση στον ιατρικό τουρισμό, τον συνεδριακό, το γκολφ, την Τρίτη ηλικία κ.α. 

-Σχεδιασμό και υλοποίηση ειδικών προγραμμάτων  για τη διασύνδεση του τουρισμού με την αγροτική παραγωγή.

-Ανάπτυξη σύγχρονου συστήματος δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης που να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες της τουριστικής αγοράς. 

-Ψηφιακή μετάβαση των υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της ηλεκτρονικής πύλης Visit Greece, και της τουριστικής εκπαίδευσης. 

-

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο