ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o. της Ινδίας

16-05-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον Tour Operator Cox & Kings Ltd της Ινδίας, ύψους 80.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Το πρόγραμμα  αφορά σε δράσεις στην αγορά της Ινδίας με σκοπό την επέκταση της τουριστικής περιόδου, την ενίσχυση του εισερχόμενου τουρισμού από νέες αγορές και την αναγνωρισιμότητα της χώρας στην αγορά της Ινδίας. Το κοινό-στόχος, είναι άνθρωποι τεσσάρων κατηγοριών : νιόπαντρα ζευγάρια-honeymooners, οικογένειες, μεμονωμένοι ταξιδιώτες και άνθρωποι με πολιτιστικά ενδιαφέροντα,  υψηλού εισοδηματικού και κοινωνικού προφίλ, που ανήκουν κατά βάση στην ηλικιακή ομάδα 22-50 ετών, καθώς και νέοι ταξιδιώτες ηλικίας περίπου 25 ετών που αναζητούν τουρισμό νέων εμπειριών και τουρισμό πολυτελείας.

Η καμπάνια θα επικεντρωθεί στις πόλεις του Μουμπάι και του Δελχί, καθώς ο μεγαλύτερος αριθμός εξερχόμενων τουριστών προέρχεται από τις πόλεις αυτές λόγω υψηλότερου εισοδήματος και ενδιαφέρονται περισσότερο για πιο εξειδικευμένους προορισμούς. Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα μείγμα offline εργαλείων, όπως δύο δισέλιδες διαφημιστικές καταχωρίσεις σε καθένα από τα περιοδικά National Geographic Travel και Lonely Planet, μετάδοση 1700 σποτ των 25 δευτερολέπτων το καθένα στο ραδιοφωνικό σταθμό Radio one 94.3FM, προβολή συνολικά 1.100 σποτ των 25 δευτερολέπτων το καθένα στους τηλεοπτικούς σταθμούς FOXlife, NDTV Good Times και TLC.

Επίσης, περιλαμβάνει και ένα μείγμα online εργαλείων, όπως δημιουργία ειδικού microsite για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα της Cox & Kings με επιπρόσθετα banners, προώθηση ειδικών banners μέσω των Google Text & Display Ads, αποστολή e-mails και προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα όπως είναι το Facebook το Instagram και το Twitter, μέσω ειδικών αναρτήσεων. Επιπλέον, η εταιρία θα προσφέρει ορισμένα αντισταθμιστικά οφέλη, τα οποία αφορούν σε μηνιαία e-newsletters που θα αποσταλούν στη βάση δεδομένων 24.000 τουριστικών πρακτόρων, έξι δελτία τύπου, δύο συνεντεύξεις σε μέσα ενημέρωσης, παροχή δύο media reports παρακολούθησης της καμπάνιας-ένα στην αρχή και ένα στο τέλος - και παροχή στην αρχή της καμπάνιας μιας ανάλυσης της τουριστικής αγοράς της Ινδίας όπου θα αναφέρεται ο αριθμός των Ινδών τουριστών στην Ευρώπη τα τελευταία τρία χρόνια.

Προς παρακολούθηση της υλοποίησης  των ανωτέρω, συγκροτήθηκε τριμελής επιτροπή η οποία αποτελείται από τα εξής μέλη: Αικατερίνη Τζανετοπούλου,  Ιωάννα Διαμαντίδη,  Νικολέτα Λεκανίδη και αναπληρωματικό μέλος τη Θέμιδα Παναγιωτοπούλου.

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour