Ο ΕΟΤ ενέκρινε το δεύτερο πρόγραμμα συνδιαφήμισης του γραφείου του ΕΟΤ Γαλλίας με Τοur Operators της Γαλλίας, ύψους 160.798,91 ευρώ με ΦΠΑ.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Karavel SAS Service ltd.
Offline:
Τοποθέτηση αφισών στο μετρό του Παρισιού για 14 ημέρες
Οnline:
Promovacances:
Tοποθέτηση banner στην κεντρική ιστοσελίδα, δημιουργία αφιερωμένου microsite, τοποθετηση banner rotation generale και αποστολή αφιερωμένου newsletter
- Version για tablet-smartphone :
Τοποθέτηση banner στην κεντρική ιστοσελίδα, δημιουργία αφιερωμένου microsite.
Partirpascher:
Τοποθέτηση banner στην κεντρική ιστοσελίδα, δημιουργία αφιερωμένου microsite, αποστολή αφιερωμένου newsletter
Οpodo - go voyages: τοποθέτηση banner rotation generale
Lagardere Publicite (Air France)
offline:
Προβολή βίντεο στις οθόνες εντός των αεροπλάνων της εταιρίας
offline:
Τοποθέτηση αφισών σε ψηφιακές οθόνες στο Παρίσι
Transavia France
online:
Transavia website:
Τοποθέτηση banner στην κεντρική ιστοσελίδα και στη σελίδα πακέτων, αποστολή newsletter b2b και b2c, καμπάνια στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (facebook, instagram)
Στην Ισπανία, εξάλλου, θα υπάρξουν οι ακόλουθες δράσεις συνδιαφήμισης:
Red Universal de Marketing y Boοkings Online s.a.u.
online :
rumbo.es: τοποθέτηση banner στην κεντρική ιστοσελίδα, στη σελίδα αναζήτησης πτήσεων, στη σελίδα αναζήτησης ξενοδοχείων και στη σελίδα αναμονής
Δημιουργία αφιερωμένου microsite, τοποθέτηση banner στην mobile version και καμπάνια στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (instagram)
Travelconcept SL (Logitravel)
offline:
Εννέα καταχωρήσεις σε ημερήσιο τύπο
online:
Logitravel: τοποθέτηση banner στην κεντρική ιστοσελίδα και στη σελίδα πακέτων, καθώς και δημιουργία αφιερωμένου microsite.
El economist, La Vanguardia online και La Razon online: τοποθέτηση banner στην κεντρική τους ιστοσελίδα.