ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o's στην Πολωνία, Τσεχία και Σλοβανία

08-05-18 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα κοινής διαφήμισης του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Πολωνίας, Τσεχίας και Σλοβακίας με Ταξιδιωτικά Γραφεία και Tour Operators της περιοχής αρμοδιότητάς του συνολικού κόστους 207.941,86 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

ΙΤΑΚΑ

-Καμπάνια σε εξωτερικούς χώρους στη Βαρσοβία, με αφίσες στο σταθμό του τρένου και στις πύλες του αεροδρομίου καθώς και διαφήμιση στα λεωφορεία δύο πόλεων.

-Έντυπη δισέλιδη διαφήμιση στα περιοδικά “Claudia”, “ELLE” και Travel Magazine.

-Online καμπάνια στη Google, αποστολή e-mails και newsletter

-Καμπάνια στην ιστοσελίδα, στο Facebook και στο κανάλι YouTube της ITAKA

MOUZENIDIS TOURS

Mouzenidis Travel

-Διαφημίσεις σε Facebook και Google, άρθρο στην ιστοσελίδα www.turystyka.wp.pl, Banner στην ιστοσελίδα του Τ.Ο., αποστολές Newsletter

-Καμπάνια σε 40 καταστήματα συνεργαζόμενων τουριστικών πρακτόρων με την τοποθέτηση εξωτερικής αφίσας στις βιτρίνες των γραφείων.

-Έκδοση 10.000 αντιτύπων του καταλόγου «Καλοκαίρι 2019»

-Καταχώρηση σε εφημερίδα

-Δέκα παρουσιάσεις σε επιχειρηματικές συναντήσεις

RAINBOW TOURS

Καταχωρήσεις μίας σελίδας στα περιοδικά “Podroze” και “Traveler magazine” και καταχώρηση μισής σελίδας στο περιοδικό “Kaleidoscope” της LOT airlines.

-Παραγωγή 2 προωθητικών drone video για τα νησιά Σκιάθος και Σκόπελος και προώθηση στα κανάλια youtube & FB του tour operator.

-Διαγωνισμοί στη κεντρική ιστοσελίδα του tour operator και σε καταναλωτές.

-Εξωτερική διαφήμιση σε κεντρικούς δρόμους στις πόλεις Piatek και Piotrkow Trybunalski

- Τοποθέτηση banner και αποστολή e-mail στις εξής ιστοσελίδες: www.onet.pl, www.wp.pl,  www.interia.pl www.wp.pl portal www.interia.pl καθώς και διαδικτυακή παρουσία στη Rainbow Tours fanpage, στο Facebook.

GRECOS Holiday

B2C CAMPAIGN Α: “SIGA – SIGA SUMMER”

-Διαδικτυακή καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο δίκτυο της Google .

-Καταχωρήσεις μίας σελίδας στα περιοδικά  “Zwierciadłoz” , “Uroda życia” και Viva!”

B2C CAMPAIGΝ Β: “SUMMER IN AUTUMN”

-Διαδικτυακή διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο δίκτυο της Google, παρουσία στις gazeta.pl, Fly4Free και wp.pl

-Έντυπες διαφημίσεις στα περιοδικά “Zwierciadło,” “Uroda życia” και Forbes

-Εξωτερικές διαφημίσεις με δημοσιεύσεις στα περιοδικά αεροδρομίων όπως είναι το “Enter air” και κινητές διαφημίσεις στα λεωφορεία που οδηγούν από και προς τα αεροδρόμια.

Ανάλογες ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και σε συνεργασία με τους tour operators CEDOK και FIRO TOUR της Τσεχίας, καθώς και με τον tour operator FIRO TOUR της Σλοβακίας.

διαβάστε ακόμα

Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας