Ο ΕΟΤ ενέκρινε το δεύτερο πρόγραμμα συνδιαφήμισης με Τοur Operators ύψους 174.000 ευρώ με ΦΠΑ του Γραφείου του Οργανισμού στη Μ. Βρετανία και στην Ιρλανδία.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
CV Villas
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε βρετανικές εφημερίδες ή και περιοδικά, όπως π.χ. Sunday Times Travel Magazine, Waitrose Magazine, Condé Nast Traveller Magazine.
British Airways/British Airways Holidays
-Διαφήμιση σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ηλικιακού κοινού μεταξύ 18-54, με ραδιοφωνικό σποτ 30 δευτερολέπτων.
-Διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους μεγάλης κίνησης με μεγάλου μεγέθους εξωτερικές ψηφιακές διαφημίσεις και διαφημίσεις παραπλεύρως του δρόμου που θα συγχρονίζονται με live ραδιοφωνικές διαφημίσεις για την Ελλάδα.
-Ψηφιακή διαφήμιση με retargeting banners
-Καταχωρήσεις σε εθνικό Τύπο και ή εβδομαδιαία δωρεάν περιοδικά
SUNVIL Holidays (+GIC Villa Collection)
-Προωθητική ενέργεια Google & Bing πληρωμή ανά κλικ για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα και η οποία αφορά στις δύο θυγατρικές του ομίλου Sunvil, Sunvil Holidays και GIC The Villa Collection
-Διαφήμιση στο διαδίκτυο με σκοπό την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών του διαδικτύου που επισκέπτονται δημοφιλείς ταξιδιωτικές ιστοσελίδες
-Καταχωρήσεις σε Τύπο και περιοδικά
-Aποστολή e-mail newsletters
Ionian & Aegean Island Holidays
-Πληρωμή ανά κλικ
-Ενέργεια remarketing με banners τύπου mobile banner, square και skyscraper σε δημοφιλείς ιστότοπους
-Καταχωρήσεις σε βρετανικό Τύπο και περιοδικά, δύο ή τρεις στον αριθμό, έκτασης έως μισή σελίδα σε βρετανική εφημερίδα ή και περιοδικό
-Παραγωγή και προώθηση YouTube video που θα περιλαμβάνουν μοναδικό footage (πλάνα, υλικό), συμπεριλαμβανομένων πλάνων από drone για την Ιθάκη, την Κέρκυρα, τη Σκιάθο και τη Σκόπελο.