ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με την Ryanair

11-04-18 | ΕΟΤ

O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε πρόγραμμα συνδιαφήμισης με την αεροπορική εταιρία  Ryanair, το οποίο αφορά σε δράσεις στις αγορές Ιταλίας και Πολωνίας.

Για την υλοποίηση του προγράμματος ο ΕΟΤ θα διαθέσει το ποσό των 85.000 ευρώ. Σύμφωνα με τον ΕΟΤ το κοινό πρόγραμμα  ΕΟΤ- RYANAIR με ποσοστό συμμετοχής 50/50- στις επιλεγμένες αγορές της Ιταλίας και της Πολωνίας περιλαμβάνει ένα σύνολο ενεργειών που ποικίλει ανά αγορά ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των εν δυνάμει ταξιδιωτών καθώς και τα μέσα που επιλέγουν για να ενημερωθούν και να προχωρήσουν σε κράτηση για τις διακοπές τους. Το πρόγραμμα αυτό θα υλοποιηθεί έως και τον Μάιο και αποσκοπεί στο να φέρει 6.780.165 συνολικές εμφανίσεις (impressions).

Σύμφωνα με στοιχεία του ΕΟΤ η εταιρία RYANAIR έχει έντονη παρουσία στην Ελλάδα καθώς διαθέτει 4 γραφεία, 9 δικά της αεροσκάφη, πετάει από 8 αεροδρόμια σε πάνω από 100 προορισμούς ενώ την επταετία 2010-2016 έχει μεταφέρει 20 εκατομμύρια επιβάτες. Για το 2018, η εταιρία σκοπεύει να προσθέσει 24 νέα δρομολόγια από όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας, από τα οποία πραγματοποιεί πτήσεις, ενώ από τα αεροδρόμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα προσθέσει 23 νέες πτήσεις ανταπόκρισης σε αεροδρόμια της Ιταλίας και της Ισπανίας.

Η διεθνής παρουσία της Ryanair 

Για την διεθνή παρουσία της εταιρείας ο ΕΟΤ διαθέτει τα εξής στοιχεία:

H Ryanair αποτελεί τη μεγαλύτερη αεροπορική γραμμή της Ευρώπης, δραστηριοποιείται σε 33 χώρες, έχει 87 γραφεία, 430 αεροσκάφη, πετάει σε 209 αεροδρόμια και με 2.000 πτήσεις ημερησίως διακινεί συνολικά 129 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο. Κατέχει το 15% του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη, θέτοντάς την στην πρώτη θέση μεταξύ των αεροπορικών εταιριών, ενώ παρουσιάζει σταθερή ετήσια ανάπτυξη της τάξεως του 7,5%. Η εταιρία έχει τη νούμερο 1 σε επισκεψιμότητα και χρήση ιστοσελίδα παγκοσμίως, η οποία είναι μεταφρασμένη σε 16 γλώσσες.

Η βάση δεδομένων της περιλαμβάνει 31 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, ενώ η παρουσία της σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα είναι ιδιαίτερα έντονη με πολλές χιλιάδες ακόλουθους (followers) και διαφορετικές landing pages ανά προορισμό. Το κοινό της Ryanair είναι 45% άντρες, 55% γυναίκες, όλων των ηλικιακών ομάδων με εντονότερη παρουσία στην κατηγορία 25-35 ετών, οι οποίοι ταξιδεύουν κατά βάση μόνοι τους ή σε ζευγάρια και για λόγους κυρίως μη-επαγγελματικούς, χρησιμοποιώντας σε μεγάλο ποσοστό εισιτήρια μονής διαδρομής.

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour