Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε το πρώτο μέρος του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού Μ. Βρετανίας & Ιρλανδίας με τους Τour Operators, Jet2 Holidays-Jet2.com, Cyplon Holidays και Love Holidays.
Το κόστος για τον ΕΟΤ ανέρχεται σε 400.000 ευρώ
Αναλυτικά το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Jet 2 Holidays-Jet2.com
1.Διαφήμιση στο διαδίκτυο – Online
Ανάρτηση διαφημίσεων σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, π.χ. Media IQ, διαφόρων τύπων, π.χ. διαφημιστικά banner, sublime skin (πλαίσια ιστοσελίδας), κλπ. για την προώθηση πτήσεων ή/και διακοπών στην Ελλάδα. Όπου δυνατόν, θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 272,362.13 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 136,181.06 Ευρώ
2.Εξωτερική διαφήμιση – Outdoors advertisement
Διαφημιστική καμπάνια σε Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook). Όπου δυνατόν, θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 13,320.37 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 6,660.19 Ευρώ
3.Video on demand (video κατά παραγγελία)
Προωθητικές διαφημίσεις διακοπών στην Ελλάδα πριν ή κατά τη διάρκεια videos μέσω ιστοσελίδων. Τα βίντεο θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 53,280 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 26,640.00 Ευρώ
4.Banners στην αρχική σελίδα της Jet2.com (homepage)
Εκ περιτροπής εναλλασσόμενα διαφημιστικά banners στις ιστοσελίδες των Jet2.com και Jet2 Holidays.com για την προώθηση των πτήσεων ή/και διακοπών στην Ελλάδα. Ελάχιστη χρονική περίοδος για κάθε banner: τρεις ημέρες. Θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 73,979.74 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 36,989.86 Ευρώ
5.Travel & Trade διαφημιστικές ενέργειες
Διάφορες δραστηριότητες προς την τουριστική βιομηχανία του Ην.Βασιλείου για την προώθηση διακοπών ή/και πτήσεων στην Ελλάδα (στοχευμένα e-mails, banner σε trade homepage, posters, κλπ.). Όπου δυνατόν, θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 34,175.42 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 17,087.71 Ευρώ
6.Ίδια κοινωνικά Μέσα Jet2.com ή/και Jet2 Holidays
Καμπάνια στο Facebook, takeover (εμφάνιση θέματος) για την Ελλάδα. Μία ανάρτηση την ημέρα τουλάχιστον, για μία εβδομάδα, προωθώντας διακοπές στη χώρα μας. Όπου δυνατόν, θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 26,680.43 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 13,340.21 Ευρώ
7.Jet Away inflight περιοδικού – Summer edition
Δισέλιδη διαφημιστική καταχώρηση στην καλοκαιρινή έκδοση του inflight περιοδικού της Jet2.com και Jet2 Holidays, προωθώντας διακοπές στην Ελλάδα. Θα φέρει το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 46,690.74 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 23,345.37 Ευρώ
8.Αποστολή προωθητικού φυλλαδίου - Direct mail
Παραγωγή/δημιουργία μικρού διαφημιστικού φυλλαδίου (A5 mini brochure), προς αποστολή στη βάση δεδομένων του ομίλου Jet2, για προώθηση διακοπών ή/και πτήσεων για την Ελλάδα. Θα φέρει το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 25,464.05 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 12,732.02 Ευρώ
9.Διαφήμιση μέσω e-mail – Email advertising
Δημιουργία και αποστολή έξι e-mails στη βάση δεδομένων της Jet2 Holidays και Jet2.com (τρία σε έκαστη) προωθώντας διακοπές στην Ελλάδα.
-Συνολικό κόστος: 32,881.42 Ευρώ
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 16,440.71 Ευρώ
10.Διάφορες διαφημιστικές/προωθητικές ενέργειες
Διάφορες δραστηριότητες για την υποστήριξη των πωλήσεων είτε προς δυνητικούς πελάτες ή με την τουριστική βιομηχανία (ενημερωτικές επισκέψεις/παρουσιάσεις σε τουριστικούς πράκτορες, προβολή ελληνικών προορισμών και πτήσεων, κλπ.). Αναλόγως της εκδήλωσης θα περιλαμβάνεται ή μη το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: € 48,000.00
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: € 23,962.90
Cyplon Holidays
1.Πληρωμή ανά κλικ - Pay per click campaigns
Προωθητική ενέργεια pay per click, μέσω τρίτης εταιρείας, και επί διαφόρων μηχανών αναζήτησης όπως πχ Facebook, Google, Bing.
-Συνολικό κόστος: 18,000 Λίρες
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 9,000 Λίρες
2.Καταχωρήσεις σε επαγγελματικό τύπο – Trade Advertising
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε επαγγελματικό τύπο όπως π.χ. Travel trade περιοδικά για τουριστικούς πράκτορες. Προώθηση διακοπών στην Ελλάδα. Θα συμπεριλαμβάνεται και το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 4,000 Λίρες
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 2,000 Λίρες
3. Βελτιστοποίηση παρουσίας σε μηχανές αναζήτησης – Search Engine Optimisation (SEO)
Βελτιστοποίηση παρουσίας του Τ.Ο. Cyplon Holidays κατά την αναζήτηση διακοπών για την Ελλάδα σε μηχανές αναζήτησης όπως πχ Google (promoting Greece search terms on Google) μέσω τρίτης εταιρείας.
-Συνολικό κόστος: 18,000 Λίρες
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 9,000 Λίρες
Love Holidays
1.Πληρωμή ανά κλικ - Pay per click campaigns
Προωθητική ενέργεια pay per click, μέσω μηχανών αναζήτησης όπως π.χ. Google
-Συνολικό κόστος: 25,000 Λίρες
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 12,500 Λίρες
2. Διαφήμιση στο διαδίκτυο – Display & re-marketing promotion
Ανάρτηση διαφημίσεων διαφόρων τύπων, π.χ. διαφημιστικά banner, σε διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο μέσω του Google Display Network, για την προώθηση διακοπών στην Ελλάδα. Όπου δυνατόν θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ..
-Συνολικό κόστος: 3,500 Λίρες
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 1,750 Λίρες
3. Προώθηση διακοπών μέσω Facebook – Facebook display
Στοχευμένη προώθηση διακοπών μέσω συγκεκριμένης ενότητας στο Facebook (timelines). Όπου δυνατόν, θα φέρουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ.
-Συνολικό κόστος: 1,500 Λίρες
-Επιμέρους κόστος Ε.Ο.Τ.: 750 Λίρες