ΕΟΤ: 260.000 ευρώ τα λειτουργικά έξοδα για τη συμμετοχή στην WTM

08-11-17 | ΕΟΤ

Τις 260.000 ευρώ άγγιξαν τα λειτουργικά έξοδα για τη συμμετοχή του ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση επαγγελματικού τουρισμού World Travel Market 2017 (6-8/11/2017).

Πιο συγκεκριμένα, με απόφαση του γ.γ. του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνου Τσέγα, 107.000 ευρώ κατανέμονται σε Χορηγία Κέντρου Τύπου και λοιπές διαφημιστικές ενέργειες. Το υπόλοιπο ποσό κατανέμεται ως εξής:

-Εγγραφή επιπλέον εκθετών £ 2,500.00

-Εκτυπωτικά, Γραφική ύλη, κτλ. £ 5,000.00

-Καθαριότητα περιπτέρου £ 1,500.00

-Catering περιπτέρου Ε.Ο.Τ. (έλεγχος ασφάλειας catering και υπηρεσίες catering) £ 18,000.00

-Μεταφορά υλικού £8,000.00

-Φιλοφρονητικά (γεύματα, δώρα, κτλ.) £ 18,000.00

-Συνέντευξη Τύπου (ενοίκιο οπτικοακουστικών μέσων, catering, ενοικίαση επίπλων ανθοστολισμός, , δημιουργία γραφικών, κτλ.) £ 17,000.00

-Λοιπά λειτουργικά έξοδα (διακόσμηση/ανθοστολισμός περιπτέρου, αμοιβή εργατών για μεταφορά υλικού, υπερωριακή εργασία προσωπικού, φωτογράφηση/κινηματογράφηση, οπτικοακουστικά, χρόνος ομιλίας κινητών, κλπ.) £16,000.00

-Λοιπές προωθητικές/διαφημιστικές ενέργειες £16,000.00

-Σύνδεση και παροχή/κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος στο περίπτερο του ΕΟΤ £17.000,00

-Έκτακτα και απρόβλεπτα έξοδα £5.000,00 

Όλα τα παραπάνω ποσά, συμπεριλαμβανομένων εξόδων αποστολής, να βαρύνουν το ΠΔΕ του ΕΟΤ έτους 2017 με καε 9491.15 και, συγκεκριμένα, το ΕΡΓΟ «Διαφήμιση Προβολή Τουριστικών Προγραμμάτων».

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων