ΕΟΤ: Χορηγία στο Κέντρο Τύπου στην έκθεση WTM

17-08-17 | ΕΟΤ

Ο Ελληνικός  Οργανισμός Τουρισμού αποφάσισε να δώσει χορηγία ύψους 107.210 Λιρών Αγγλίας για το κέντρο τύπου της WTM η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο και για την ανάρτηση σημαιών στην είσοδο της έκθεσης

Η χορηγία αφορά τα εξής:

1. BRANDING ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΥΠΟΥ

Α. Εξωτερικά του νέου Κέντρου Τύπου

-Ένα μεγάλο εξωτερικό λογότυπο

-Πέντε μεγάλα λογότυπα - Voil

-Τέσσερα μετρίων διαστάσεων εξωτερικά λογότυπα

-Branding σε κύρια είσοδο (λογότυπο)

-Εναέριο εκκρεμές banner

-30 μικρά λογότυπα σε σημάνσεις σε διάφορα σημεία

Β. Εσωτερικά του νέου Κέντρου Τύπου

-Ένα press rack για press pack κατά αποκλειστικότητα Ε.Ο.Τ.

-Βranding νέου coffee bar Κέντρου Τύπου

-Branding (μεικτό) τοίχου συνεντεύξεων Κέντρου Τύπου

-Λογότυπο Ε.Ο.Τ. σε (περίπου) 32 οθόνες Η/Υ Κέντρου Τύπου (σε θέση “sleep mode”)

-Branding τραπεζιών Κέντρου Τύπου - 3 μεγάλα και 5 ψηλά

Γ. Τσάντες δημοσιογράφων

-Βranding σε 3.000 press bags (μία πλευρά) δημοσιογράφων

Δ. Λοιπά αντισταθμιστικά οφέλη

-Αποστολή ενός e-mail με events ελληνικού Περιπτέρου από τους διοργανωτές προς δημοσιογράφους, με χρήση της βάσης δεδομένων της

-Προβολή Ε.Ο.Τ. επί διαφόρων σημάνσεων (κατεύθυνσης Κέντρου Τύπου κλπ) εντός εκθεσιακού

-8 επιδαπέδιες σημάνσεις από το Περίπτερο του Ε.Ο.Τ. στο κέντρο Τύπου

-Παροχή αίθουσας Τύπου για μισή ημέρα, την 1η ημέρα (13:30 – 17:00) της Έκθεσης

2. ΛΟΙΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Α) ΠΡΟ ΕΝΑΡΞΕΩΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

-Λογότυπο Ε.Ο.Τ. στην ιστοσελίδα της WTM - σελίδα online media centre

-Λογότυπο Ε.Ο.Τ. στις ηλεκτρονικές, καθώς και έντυπες αιτήσεις εγγραφής δημοσιογράφων

-Λογότυπο/branding Ε.Ο.Τ. σε ηλεκτρονικά μηνύματα προς δημοσιογράφους

-Αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος αποκλειστικά για τον Ε.Ο.Τ. (με έγκριση περιεχομένου από τους διοργανωτές)

-Καμπάνια twitter (για την προώθηση της επισκεψιμότητας στο Περίπτερο του Ε.Ο.Τ. για περίπου τέσσερις εβδομάδες προ της Έκθεσης

Β) ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

-Λογότυπο Ε.Ο.Τ. (σε εξώφυλλο) και welcome message στην έκδοση WTM Media Diary of Events

-Λογότυπο Ε.Ο.Τ. και όνομα στην έκδοση WTM Route Planner (σελίδα ευχαριστιών προς χορηγούς)

-Λογότυπο Ε.Ο.Τ. σε 4 σελίδες των floor plan της έκδοσης WTM Catalogue

-Διακριτική ευχέρεια Ε.Ο.Τ. για την προσθήκη προωθητικού υλικού σε τσάντες δημοσιογράφων

-Λογότυπο Ε.Ο.Τ. στο εξώφυλλο της έκδοσης WTM Exhibitor news

-Διακριτική ευχέρεια Ε.Ο.Τ. για την προσφορά δώρων με το λογότυπο ή/και όνομα του Οργανισμού/visitgreece

- Διακριτική ευχέρεια Ε.Ο.Τ. για τη χρήση μικρής αίθουσας στο κέντρο Tύπου για μία ώρα

Γ) ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

- Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (προς δημοσιογράφους) με το λογότυπο του E.O.T.

Ως συμπληρωματική διαφημιστική ενέργεια αναφέρεται η Ανάρτηση έξι ελληνικών σημαιών στη δυτική είσοδο του εκθεσιακού Κέντρου Excel, καθώς είθισται να συμπεριλαμβάνεται σε ενέργειες διαφημιστικής προβολής στο πλαίσιο της World Travel Market, καλωσορίζοντας τους επισκέπτες στην κύρια είσοδο της έκθεσης. Την κατασκευή αναλαμβάνει ο διοργανωτής.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι