Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με δυο Ιταλούς τουρ οπερέιτορ ενέκρινε ο ΕΟΤ.
Το πρόγραμμα συνεργασίας/κοινών διαφημιστικών ενεργειών έχει ως εξής:
1. ALPITOUR WORLD
Προωθητική ενέργεια:
o Προβολή μέσω προβολών Spots σε σταθμούς του Μετρό. Τα σποτάκια θα προβληθούν σε 3 πόλεις ( Μιλάνο, Ρώμη, Μπρέσια) σε 72 σταθμούς, 69 τρένα, 3.453 οθόνες. Διάρκεια διαφήμισης: 4 εβδομάδες.
o Διαφήμιση με μεγάλες οθόνες στους δρόμους της Ιταλίας: 15 maxi screens (4X2.5 m.t), 15 service areas ( μπροστά από τα εστιατόρια Autogrill). Διάρκεια διαφήμισης: 4 εβδομάδες.
Συνολικό κόστος ενεργειών: 39.800,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 22%), επιμέρους κόστος ΕΟΤ 19.900,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 22%)
2. EDEN VIAGGI
Προωθητική ενέργεια:
Δημιουργία (3) τριών φυλλαδίων αφιερωμένων στην Ελλάδα, τα οποία θα αποσταλούν σε τουριστικά γραφεία που συνεργάζονται με τον Τ.Ο. Στα φυλλάδια θα συμπεριλαμβάνεται το λογότυπο του ΕΟΤ.
Τα φυλλάδια θα είναι τα κάτωθι:
o Φυλλάδιο Ελλάδα EDEN VIAGGI
o Φυλλάδιο Ελλάδα Κυκλάδες
o Φυλλάδιο Ελλάδα Margo
Τα φυλλάδια θα αποσταλούν σε 8500 ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Συνολικό κόστος ενέργειας: 23.000,00€. Επιμέρους κόστος για τον E.O.T.: 11.500,00€