Ο ΕΟΤ σε workshop της Google Digital Academy

23-06-17 | ΕΟΤ

Στο διήμερο workshop Mobile Masterclass, που οργανώνει η Ηλεκτρονική Ακαδημία της Google (Google Digital Academy) στις 27 και 28 Ιουνίου στο Λονδίνο σε συνεργασία με τη Google Ελλάδας, έχει επιλεγεί να συμμετάσχει με δύο στελέχη της Διεύθυνσης Έρευνας Αγοράς & Διαφήμισης ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Το Mobile Masterclass είναι ένα συλλογικό εργαστήρι - σεμινάριο, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε εξειδικευμένα στελέχη marketing (marketers) τόσο των πελατών της Google όσο και των Πρακτορείων με τα οποία αυτοί συνεργάζονται, να πληροφορηθούν και να αξιοποιήσουν όλες τις δυνατότητες mobile που έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της Ηλεκτρονικής Ακαδημίας της Google. Κατά τη διάρκεια των εργασιών του παρουσιάζεται αναλυτικά η στρατηγική αξία της αξιοποίησης του κινητού ως μέσου διαφήμισης για κάθε επιχείρηση σε κάθε στάδιο του marketing, με τα αποτελέσματα να είναι επακριβώς μετρήσιμα ως προς τη συμβολή τους στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων. Το Mobile Masterclass προσφέρει, επίσης, την ευκαιρία για ομαδική δουλειά στην οικοδόμηση μιας συναρπαστικής αφήγησης-καμπάνιας για κινητά τηλέφωνα, ενώ οι συμμετέχοντες μαθαίνουν ακόμα να αναλύουν αποτελεσματικά το ρόλο του κινητού στο «ταξίδι» του καταναλωτή μέχρι το σημείο της απόφασής του για αγορά.

O ΕΟΤ συμμετείχε, εξάλλου, με το Γραφείο του στη Μ. Βρετανία και Ιρλανδία και στα εκπαιδευτικά σεμινάρια / roadshows για ταξιδιωτικούς πράκτορες, που διοργάνωσε το γνωστό βρετανικό travel trade περιοδικό «Travel Bulletin» με τίτλο «Travel Bulletin Mediterranean Islands Showcase Events» στο Εδιμβούργο (12 Ιουνίου) και το Δουβλίνο (13 Ιουνίου). Καθώς στα συγκεκριμένα roadshows συμμετείχαν περισσότεροι από 100 πράκτορες που ειδικεύονται σε ταξίδια στη Μεσόγειο, η διοργάνωση πρόσφερε την ευκαιρία για προβολή και προώθηση των ελληνικών νησιών σε ένα εξειδικευμένο κοινό, με αφορμή και τις νέες απευθείας πτήσεις από τις δύο πόλεις προς ποικίλους ελληνικούς προορισμούς.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι