ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας

23-06-17 | ΕΟΤ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στη Γαλλία, με Τοur Operators ύψους 220.947 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

VACANCES HELIADES SERVICE LTD

-OFFLINE:

Αφισοκόλληση στο μετρό του Παρισιού, σε 3-4 περιφερειακές πόλεις και στα ταξί του Παρισιού (τουλάχιστον 700 αφίσες).

-ONLINE:

Τοποθέτηση Banner στο καθημερινό newsletter του επαγγελματικού περιοδικού TOURMAG

Αποστολή newsletter

THALASSO No1-OVOYAGES SARL

-OFFLINE:

Αφισοκόλληση 1.084 αφισών με λογότυπο ΕΟΤ σε 7 πόλεις της Γαλλίας (Νάντη, Τουλούζη, Βρέστη, Μπορντό, Λιλ, Χάβρη, Κλεμόν-Φεράν). Στη Νάντη θα τοποθετηθούν αφίσες και στον περιφερειακό δρόμο

-ONLINE:

Ιστοσελίδες THALASSO No1 & Ovoyqges: Τοποθέτηση Banner στην κεντρική ιστοσελίδα, δημιουργία αφιερωμένου microsite, αποστολή newsletter, FACEBOOK, TWITTER

LOOK VOYAGE

Προβολή περίπου 85 τηλεοποτικών σποτ σε 15 κανάλια στο τηλεοπτικό δίκτυο TF10

 Ανάλογες δράσεις προβολής θα υπάρξουν και με τους KARAVEL SAS Service Ltd, VOYAGE PRIVE.com (VPG), AEROSUN – VOYAMAR, CITIZENKID.COM.

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι