ΕΟΤ: 70.000 ευρώ για προβολή στην Τουρκία

28-03-17 | ΕΟΤ

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής συνολικού ύψους 70.000 ευρώ στη Τουρκία.

Το πρόγραμμα αναλύεται ως εξής :

ΟΝLINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

 1. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΕΣΟ VOGUE ( www.vogue.com.tr )

 Η διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί στο διαδικτυακό κανάλι του διεθνούς περιοδικού Vogue στην τουρκική του έκδοση ( www.vogue.com.tr )

Διάρκεια διαφήμισης: 9 μήνες

Περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

-Δημιουργία και ανάρτηση Internet Banners με θέματα για την Ελλάδα, διαστάσεων (300Χ250,) με δυνατότητα ανανέωσης τους κάθε 30 ημέρες (rotation)και 200.000 impression. Θα απευθύνεται σε συσκευές Mobile και Desktop.

-Δημιουργία και ανάρτηση Post στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) της Vogue καθόλη τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας.

-Ανάρτηση ενός advertorial του ΕΟΤ στην διαδικτυακή πλατφόρμα της VOGUE (www.vogue.com.tr) καθ' όλη τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας.

2. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΕΣΟ GQ (www.gq.com.tr)

Η διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί στο διαδικτυακό κανάλι του διεθνούς περιοδικού GQ στην τουρκική του έκδοση (www.gq.com.tr)

Διάρκεια διαφήμισης: 9 μήνες

Περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

-Δημιουργία και ανάρτηση Internet Banners με θέματα για την Ελλάδα, διαστάσεων (300Χ250,) με δυνατότητα ανανέωσης τους κάθε 30 ημέρες (rotation) και 70.000 impression. Θα απευθύνεται σε συσκευές Mobile και Desktop.

-Δημιουργία και ανάρτηση Post στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) του GQ καθόλη τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας.

-Ανάρτηση ενός advertorial του ΕΟΤ στην διαδικτυακή πλατφόρμα του GQ (www.gq.com.tr) καθ' όλη τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας.

Η πληρωμή του ποσού των 15.200 ευρώ θα καταβληθεί από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας στην εταιρεία DOĞUŞ YAYIN GRUBU A.Ş.

3. MICROSITE / WEBSITE Γραφείου Ε.Ο.Τ Τουρκίας

Το Γραφείο Ε.Ο.Τ Τουρκίας έχει δημιουργήσει Microsite/ Website του www.vistgreece.gr στην τουρκική γλώσσα το 2016. Η συντήρηση καθώς και η ανάρτηση στο ως άνω Microsite/ Website γίνεται από την εταιρεία που το έχει κατασκευάσει με συνολικό ετήσιο κόστος για την ως άνω ενέργεια συνολικού ποσού 2.000 Ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α 18%. Η πληρωμή του ποσού

των 2.000 Ευρώ θα καταβληθεί από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας στην εταιρεία Kumsaatı.

Επιπρόσθετα στην ως άνω ενέργεια, για τις ανάγκες μετάφρασης στην τουρκική γλώσσα περιεχομένου του www.visitgreece.gr και των θεματικών ενοτήτων του ως πλέον οικονομικότερη προσφορά κρίθηκε αυτή του ορκωτού μεταφραστή κ. Σπύρου Χατζηαναστασίου συνολικού ποσού 2.565 Ευρώ.

ΣΥΝΟΛΟ «ONLINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ» : 19.765€

ΟFFLINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

1. ATLAS Magazıne, Travel, Geography and Leisure – Μηνιαίο Περιοδικό

Κυκλοφορία: 52.000

Περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

Δημοσίευση advertorial δύο σελίδων σε δύο τεύχη (Μάιος και Ιούλιος) του περιοδικού Αtlas, με θέμα ή θέματα που θα επιλεγούν από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας, Το advertorial θα επιμεληθεί το περιοδικό, ενώ τα κείμενα και οι φωτογραφίες θα αποσταλούν από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας.

Το κόστος των ανωτέρω περιγραφόμενων διαφημιστικών ενεργειών ανέρχεται στο ποσό των 8.086 ευρώ και το ποσό θα καταβληθεί στην εταιρεία Dogan Burda Dergi.

2. ATLAS TATIL- Special Travel Edition

Κυκλοφορία: 13.000

Περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

Δημοσίευση ενός ολοσέλιδου advertorial, στο τεύχος Ιουνίου, με θέμα που θα επιλεγούν από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας, Το advertorial θα επιμεληθεί το περιοδικό, ενώ τα κείμενα και οι φωτογραφίες θα αποσταλούν από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας.

Το κόστος των ανωτέρω περιγραφόμενων διαφημιστικών ενεργειών ανέρχεται στο ποσό των 3.387 ευρώ το οποίο θα καταβληθεί στην εταιρεία Dogan Burda Dergi.

3. TEMPO TRAVEL, Travel and Leisure

Κυκλοφορία: 13.000

Περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

Δημοσίευση τριών ολοσέλιδων advertorial τους μήνες Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Δεκέμβριο με θέματα που θα επιλεγούν από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας. Το advertorial θα επιμεληθεί το περιοδικό, ενώ τα κείμενα και οι φωτογραφίες θα αποσταλούν από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας.

Το κόστος των ανωτέρω περιγραφόμενων διαφημιστικών ενεργειών ανέρχεται στο ποσό των 10.161 ευρώ. Το ποσό των 10.161 θα καταβληθεί από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας στην εταιρεία Dogan Burda Dergi.

4 CONDE NAST TRAVELLER TURKEY- Μηνιαίο Κυκλοφορία:15.000

Περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

Δημοσίευση ενός ολοσέλιδου advertorial αποκλειστικά για την Ελλάδα για εννέα μήνες (Απρίλιος έως Δεκέμβριος 2017) σε εννέα τεύχη του περιοδικού.

Μία ολοσέλιδη καταχώρηση για εννέα μήνες Ελλάδα για εννέα μήνες (Απρίλιος έως Δεκέμβριος 2017) σε εννέα τεύχη του περιοδικού. Τα advertorials θα επιμεληθεί το περιοδικό, ενώ τα κείμενα και οι φωτογραφίες θα αποσταλούν από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας.

Το κόστος των ανωτέρω περιγραφόμενων διαφημιστικών ενεργειών ανέρχεται στο ποσό των 19.500 Ευρώ και

 θα καταβληθεί από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας στην εταιρεία DOĞUŞ YAYIN GRUBU A.Ş.

5. THE GIUDE ISTANBUL- BODRUM EDITION Ετήσια έκδοση Κυκλοφορία: 15.000

Περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

Δημοσίευση ενός δισέλιδου advertorial αποκλειστικά για την Ελλάδα στην έκδοση Μάιο – Ιούνιο.

Editorial, στην αγγλική και τουρκική έκδοση χωρίς κόστος για τον Ε.Ο.Τ στο ως άνω τεύχος σε συνέχεια fam trip που διοργανώνει το Γραφείο και Instagram Posts επίσης χωρίς κόστος για το Γραφείο.

Το κόστος των ανωτέρω περιγραφόμενων διαφημιστικών ενεργειών ανέρχεται στο ποσό των  1.000 ευρώ και θα καταβληθεί από το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας στην εταιρεία The Guide Bodrum Apa Uniprint, Unipprint Basin Sanayi ve Ticaret A.S.

ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ

Επανεκτύπωση των μεταφρασμένων Οδηγών του Ε.Ο.Τ στην τουρκική γλώσσα, Ιόνια Νησιά, Αθήνα και Δωδεκάνησα, τον μήνα Νοέμβριο. Σύμφωνα με τις τρεις προσφορές που επισυνάπτονται η επανεκτύπωση θα γίνει από την εταιρεία Apa Uniprint, συνολικού κόστους 10.000 Ευρώ. Το ποσό  θα καταβληθεί στην εταιρεία Apa Uniprint, Unipprint Basin Sanayi ve Ticaret A.S.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια