Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε το επιμέρους Πρόγραμμα Δράσεων Προώθησης και Προβολής του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας προϋπολογισμού 116.795 ευρώ.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Ι. ONLINE
Ι.1. Διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα της εφημερίδας DIE ZEIT μέσω της εταιρείας IQ Digital Media Marketing GmbH
-Δημιουργία αφιερώματος (advertorial) για Ελλάδα στo πεδίο „Ταξίδια“
-Τοποθέτηση banners με παραπομπή στο advertorial και συγκεκριμένα στις θεματικές ενότητες της ιστοσελίδας, όπως (πολιτική, κοινωνικά θέματα, μελέτες, εκπαίδευση) Απρίλιος/Μάιος
-Τοποθέτηση banner με παραπομπή στο advertorial στη θεματική ενότητα για ταξίδια
ΙΙ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
-Δημοσίευση ολοσέλιδου (advertorial) στο inflight magazine της αεροπορικής εταιρείας LUFTHANSA Σεπτέμβριος
-Δημοσίευση ολοσέλιδου (advertorial) στο inflight magazine της αεροπορικής εταιρείας Air Berlin
ΙΙΙ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφημιστική ενέργεια μέσω της εταιρείας PEN Ad UGE
-Προβολή διαφημιστικού σποτ του Ε.Ο.Τ. σε συνολικά 62 οθόνες με συχνότητα 20 εμφανίσεις/ώρα στην κάθε μία, εντός 4 μεγάλων εμπορικών κέντρων στα κεντρικότερα σημεία του Βερολίνου. (Alexa, Stilwerk, Park Center Treptow, Shopping Center Hellersdorf)
Διαφημιστική ενέργεια μέσω της εταιρείας PEN Ad UGE
-Προβολή διαφημιστικού σποτ του Ε.Ο.Τ. σε συνολικά 117 οθόνες εντός του αεροδρομίου Tegel του Βερολίνου
ΙV. OFLINE
-Δημοσίευση δισέλιδου advertorial στην έκδοση 195 (σε έντυπη και online μορφή) του θεματικού περιοδικού περιπατητικού και αθλητικού ενδιαφέροντος “WANDER MAGAZIN“ καθώς και στην ειδική έκδοση MAGAZIN Outdoor Welten Sommer“ με θέμα Κληροδοτήματα της ανθρωπότητας“
-Δημοσίευση ολοσέλιδου advertorial στην έκδοση με θέμα την Ελλάδα (σε έντυπη και online μορφή) του θεματικού περιοδικού για γαμήλιους προορισμούς “HOCHZEITSPLANER“