EOT: Διαφήμιση 120.000 ευρώ στο Τravel Channel και Food Network

15-03-17 | ΕΟΤ

O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανέθεσε την υλοποίηση διαφημιστικής ενέργειας στα διεθνή τουριστικά κανάλια “Travel Channel ” και“Food Network” και συγκεκριμένα στην εταιρεία “SCRIPPS NETWORKS INTERNATIONAL”.

Για την υλοποίηση της διαφημιστικής ενέργειας θα διατεθεί το ποσό των 120.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένων φόρων και εξόδων. Η διαφήμιση περιλαμβάνει τη προβολή τηλεοπτικών spots με θέμα τις ειδικές μορφές τουρισμού, που θα εκπέμψουν από 400 φορές (ανά spot) στο διεθνές δορυφορικό κανάλι Travel Channel και συγκεκριμένα στις χώρες “EMEA” (Europe, Middle East, Africa). Συγκεκριμένα, τα 5 spots των 60’’ θα είναι αποκλειστικά στην Αγγλική γλώσσα και θα προβληθούν από 80 φορές έκαστο με  εξής θεματικές ενότητες Gastronomy, Sea & Sand, City Breaks, Luxury, Lifestyle. Επίσης, περιλαμβάνει τη προβολή τηλεοπτικών spots με στόχο την προβολή της γαστρονομίας της Ελλάδας μέσω του διεθνούς δορυφορικού καναλιού Food Network , που θα εκπέμψουν από 200 φορές (ανά spot). Η προβολή των spots θα γίνεται κατά προτίμηση σε prime time.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι