ΕΟΤ: Διαφήμιση σε έντυπα μέσα της Βρετανίας

19-06-16 | ΕΟΤ

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε το δεύτερο μέρος του προγράμματος διαφημιστικής προβολής σε έντυπα της Βρετανίας.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ FOOD AND TRAVEL

-Ένα δισέλιδο advertorial (Double Page Spread) στην έντυπη έκδοση του περιοδικού με θέμα τον γαστρονομικό – οινολογικό τουρισμό ή/και τουρισμό πόλεων, π.χ. Αθήνα και Δρόμοι του Κρασιού Αττικής/Νεμέας.

Το περιοδικό Food and Travel είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά για θέματα γαστρονομικού τουρισμού στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό, το οποίο πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 2-3 ταξίδια στο εξωτερικό κάθε χρόνο, δαπανώντας κατά μέσο όρο ανά άτομο πάνω από 2.300 Λίρες Αγγλίας στις βασικές τους διακοπές τους, πάνω από 1.200 Λίρες Αγγλίας στις δεύτερες διακοπές τους και από 500 Λίρες Αγγλίας σε σύντομες αποδράσεις.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELLER 

-Ένα δισέλιδο advertorial (Double Page Spread) στην έντυπη έκδοση του περιοδικού με θέμα π.χ. τον τουρισμό φύσης και περιπέτειας, ιστιοπλοϊκό τουρισμό κτλ.

- Ανάρτηση του ανωτέρω advertorial στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού.

Το περιοδικό National Geographic Traveller είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά στη Βρετανία, με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό, καθώς το 30% είναι συνδρομητές.

3. CONDE NAST TRAVELLER

-Ένα 4σέλιδο advertorial στην έντυπη έκδοση του περιοδικού με θέμα π.χ. την Αθήνα και την Αττική Ριβιέρα ως ιδανικούς προορισμούς για οικογένειες και ζευγάρια

-Αποστολή ενός  ηλεκτρονικού μηνύματος (sponsored newsletter) στη βάση δεδομένων του περιοδικού Conde Nast Traveller.

To περιοδικό Conde Nast Traveller είναι ένα δημοφιλές περιοδικό για τον τουρισμό πολυτελείας στη Βρετανία με πολύ αφοσιωμένο ειδικό κοινό, καθώς το 26%, ήτοι το ¼ αυτών, είναι συνδρομητές.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων