Βρετανία: Συνεργασία των Advantage Travel Partnership και AITO στον οργανωμένο εξερχόμενο τουρισμό

06-10-22 | ΦΟΡΕΙΣ

Η κοινοπραξία ανεξάρτητων ταξιδιωτικών πρακτόρων της Βρετανίας Advantage Travel Partnership και η Ένωση Ταξιδίων Σπεσιαλιστων AITO, δημιουργούν μια νέα συνεργασία με στόχο να ενισχύσουν το προφίλ της ανεξάρτητης ταξιδιωτικής βιομηχανίας εξερχόμενου τουρισμού του Ην. Βασιλείου και να προσελκύσουν το πολιτικό ενδιαφέρον στα ζητήματα του κλάδου.

Η συνεργασία θα φέρει κοντά 700 ανεξάρτητους τουριστικούς πράκτορες από το χώρο των επαγγελματικών ταξιδιών και των ταξιδιών αναψυχής με τα 270 ταξιδιωτικά brand της AITO που συντίθενται από ανεξάρτητους και σπεσιαλίστες τουριστικούς πράκτορες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα λόμπι που θα δίνει έμφαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του Ην. Βασιλείου που δραστηριοποιούνται στον εξερχόμενο τουρισμό. Τα συνολικά έσοδα στη συνεργασία των δύο μερών φτάνουν τις 5,7 δισ. λίρες.

Σε πρόσφατη έρευνα της Advantage Travel Partnership εντοπίστηκε ότι το 90% των ερωτηθέντων νιώθουν ότι δεν εκπροσωπούνται επαρκώς σε Πολιτειακό επίπεδο και ότι ο συνασπισμός των δυνάμεών τους με την AITO θα προσφέρει και στους δύο οργανισμούς μια πλατφόρμα στρατηγικής δημόσιων σχέσεων που θα εξυπηρετήσει όλα τα μέλη.

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google