ΑΒΤΑ: Ανάγκη για ξεκάθαρο πλάνο άρσης των ξενοδοχείων καραντίνας

28-01-21 | ΦΟΡΕΙΣ

Ένα ξεκάθαρο πλάνο για το χρονικό προσδιορισμό της άρσης του μέτρου των ξενοδοχείων καραντίνας, το οποίο εισήγαγε η βρετανική κυβέρνηση για ταξιδιώτες από χώρες υψηλού κινδύνου του εξωτερικού, ζητεί η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ και τουριστικών γραφείων, ΑΒΤΑ.

Η ΑΒΤΑ επισημαίνει ότι η κυβέρνηση χρειάζεται να συνεργαστεί με την τουριστική βιομηχανία προκειμένου να ανοιχθεί ένας δρόμος για το άνοιγμα των ταξιδίων, εξετάζοντας όλα τα υπάρχοντα μέτρα και συντονίζοντας τις ενέργειές της με τις διεθνείς κυβερνήσεις.

Ενώ η κυκλοφορία του εμβολίου είναι θετικό στοιχείο, η βιομηχανία δε μπορεί να περιμένει τον πλήρη εμβολιασμό των ενηλίκων στο Ην. Βασίλειο για να ξεκινήσουν τα ταξίδια, υπογραμμίζει η ΑΒΤΑ, και οι επιχειρήσεις δε μπορούν να χάσουν άλλο ένα καλοκαίρι.

Γνωρίζουμε επίσης ότι πολλοί άνθρωποι έχουν την επιθυμία να επιστρέψουν σε εμπειρίες που αξιολογούν ως σημαντικές και τους έχουν λείψει, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδίων για επίσκεψη σε μέλη της οικογένειας και φίλους.

Τέλος, η ΑΒΤΑ επισημαίνει ότι είναι κατανοητή η ανάγκη εισαγωγής προσωρινών επιπλέον μέτρων για τον περιορισμό διασποράς του μεταλλαγμένου ιού όμως αυτό χρειάζεται να συνοδεύεται από στήριξη των θέσεων εργασίας και των επιχειρήσεων που πλήττονται και από ένα ξεκάθαρο οδικό χάρτη για τα ταξίδια.

διαβάστε ακόμα

Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.