Σωματείο Ιδιοκτητων Τουριστικών Λεωφορείων Κέρκυρας: Τα αναγκαία μέτρα για τη στήριξη του κλάδου

17-09-20 | ΦΟΡΕΙΣ

Τη διατήρηση του ΦΠΑ στο 13% και το 2021, την παράταση του μέτρου κατάθεσης πινακίδων, την εξίσωση τελών κυκλοφορίας με των Υπεραστικών λεωφορείων και  την απελευθέρωση ή κατάργηση των ορίων ηλικίας των τουριστικών λεωφορείων ζητεί, μεταξύ άλλων, το Σωματείο Ιδιοκτητων Τουριστικών Λεωφορείων Κέρκυρας με επιστολή του προς τον υφυπουργό Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολα, στο πλαίσιο των μέτρων που πρέπει να ληφθούν για την ανακούφιση του κλάδου από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

Διαβάστε την επιστολή, την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος και ο γραμματέας του Σωματείου, Νίκος Τσαγκάρης και Σπυρίδων Τσιριγώτης, και την οποία δημοσιεύει κατ’ αποκλειστικότητα το Tornos News…

«Θέμα: Μέτρα στήριξης Τουριστικών Λεωφορείων –Τουριστικών Γραφείων

Αξιότιμε Κε Υφυπουργέ,

Εκτιμώντας τις φιλότιμες προσπάθειες της κυβέρνησης για την ανακούφιση μας από την πανδημία ,θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε για τα παρακάτω:

1)Συντόμευση της αποζημίωσης των τουριστικών λεωφορείων που ψηφίστηκε πρόσφατα με πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού.

2) Διατήρηση του Φ.Π.Α. στο 13% τουλάχιστον και για το 2021.

3) Παράταση του μέτρου κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας τουλάχιστον μέχρι την έναρξη της νέας τουριστικής σαιζόν του 2021, με παράλληλη απλούστευση των διαδικασιών κατάθεσης αλλά κα ανάκτησης αυτών. Για παράδειγμα με μια υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη, καθώς όπως γνωρίζετε όλα τα τουριστικά λεωφορεία είναι εφοδιασμένα με microchip (μητρώο τουριστικού λεωφορείου) ,ώστε πανεύκολα να διαπιστώνεται ή αλήθεια της πράξης.

4)Εξίσωση των τελών κυκλοφορίας με όσα πληρώνουν τα Υπεραστικά λεωφορεία .η ακόμη και με δυνατότητα μηνιαίων τελών καθώς στα νησιά όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας τους χειμερινούς μήνες.

5)Δυνατότητα αντικατάστασης των εγγυητικών επιστολών τουριστικών γραφείων και Τ.Ε.Ο.Μ με πρόσθετη πράξη στα ασφαλιστήρια συμβόλαια Αστικής Ευθύνης .Αυτό θα επιφέρει εκτός από οικονομική ανακούφιση στους επιχειρηματίες , επιπλέον κέρδη στις ασφαλιστικές εταιρείες και κατ’επέκτασην περισσότερους φόρους στα κρατικά ταμεία.

6)Απελευθέρωση των ορίων ηλικίας των τουριστικών λεωφορείων ή ακόμα και κατάργηση τους όπως συμβαίνει στα υπόλοιπα ευρωπαικά κράτη(διάρκεια ζωής όσο περνάει ΚΤΕΟ)διότι: α)μετά την φετινή οικονομική καταστροφή, ουδείς θάχει την οικονομική δυνατότητα να προβεί σε αντικατάσταση λεωφορείου,(σημειώστε εδώ την μη ύπαρξη κρατικής βοήθειας ή βοήθεια από πιστωτικά ιδρύματα), Β)Τα λεωφορεία στα νησιά λόγω της μικρής χρονικά σαιζόν που κυκλοφορούν, έρχεται ή ώρα να αποσυρθούν και είναι ακόμη σε άριστη κατάσταση».

διαβάστε ακόμα

Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino