Ε.Ξ. Ηρακλείου | Πτώχευση Thomas Cook: Συνάντηση σήμερα Παρασκευή με δικηγορικό γραφείο της Γερμανίας

11-10-19 | ΦΟΡΕΙΣ

Συνάντηση με τον δικηγόρο κ. Α Κωτσόπουλο, εκπρόσωπο της δικηγορικής εταιρίας Sozietät Spiliakos & Kotsopoulos, με έδρα την Φρανκφούρτη, προκειμένου να εξετασθούν οι περαιτέρω ενέργειες των ξενοδόχων του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με την πτώχευση του THOMAS COOK, πραγματοποιείται σήμερα Παρασκευή 11 Οκτωβρίου στα γραφεία της Ένωσης.

Η γερμανική Δικηγορική εταιρία, με  Έλληνες  ιδιοκτήτες, ανταποκρίθηκε στο αίτημα της Ένωσης να αναθέσει το ζήτημα των αποζημιώσεων σε Γερμανούς δικηγόρους. Όπως αναφέρει η Ε.Ξ. Ηρακλείου, το κόστος θα έχει σχέση με το πόσες επιχειρήσεις θα συμμετάσχουν. Γι αυτό στη συνάντηση, ζητήθηκε να συμμετάσχουν και οι δικηγόροι των ενδιαφερόμενων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του Ηρακλείου.

Διαβάστε τη νεότερη εξέλιξη

N. Χαλκιαδάκης | Thomas Cook: Αμυδρές ελπίδες για αποζημιώσεις- τι συζητήθηκε με τη γερμανική δικηγορική εταιρεία

 

Ευχαριστήριες επιστολές σε όσους εξυπηρέτησαν τους πελάτες του Thomas Cook

Εν τα μεταξύ, η Ε.Ξ. Ηρακλείου ευχαριστεί τους τοπικούς παράγοντες, που βοήθησαν τους πελάτες της Thomas Cook. Διαβάστε την ανακοίνωση...

 “Λίγες ημέρες έχουν περάσει μετά την χρεοκοπία της Thomas Cook, η οποία προκάλεσε μεγάλη ανησυχία σε όλη την χώρα και κυρίως στην Κρήτη, καθώς το 12% του συνόλου των επισκεπτών του τουριστικού κολοσσού κατέφθανε στο νησί μας.

Μέσα στο δυσμενές κλίμα των ημερών με ξενοδόχους να έχουν υποστεί ζημιά πολλών εκατομμυρίων, εργατικό δυναμικό που χάνει τη δουλειά του μέσα σε μία ημέρα και χιλιάδες τουρίστες να ταλαιπωρούνται,  πολλοί ήταν οι επισκέπτες που έσπευσαν να ευχαριστήσουν τους τουριστικούς παράγοντες του νησιού μας.

Ο λόγος είναι η στήριξη και η άμεση εξυπηρέτηση χωρίς περιττή γραφειοκρατία των επισκεπτών με σκοπό τον επαναπατρισμό τους αλλά και την εξασφάλιση της παραμονής τους για το υπόλοιπο των διακοπών τους.

Συγκεκριμένα τα μηνύματα και οι ευχαριστήριες επιστολές απευθύνονται:

Η οικονομική ζημιά για όλους είναι μεγάλη, εντούτοις ο ανθρώπινος παράγοντας υπερίσχυσε, έτσι η συμπεριφορά και ο χειρισμός των πελατών της Thomas Cook θα αποτελέσει και τον καθρέφτη της χώρας μας.

Ο ελληνικός τουρισμός θα αντεπεξέλθει σε αυτή τη δυσκολία για ακόμη μια φορά όπως έμπρακτα αποδεικνύεται  με όλα τα προαναφερόμενα η χώρα μας φάνηκε πόσο φιλόξενη και υπεύθυνη είναι.

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5